Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zondag 26 mei 2013

Een Top(pers) avond

Gisteren begon de dag met het uitzoeken van mijn outfit voor die avond. Het thema van Toppers in concert was dit jaar 1001 nacht. Toevallig had ik nog een degelijk haremkostuum hangen, ooit eens gekregen van een nichtje voor carnaval. In eerste instantie voelde ik mij wat opgelaten, maar wetende dat het publiek elk jaar vol voor een verkleedpartij gaat, was ik toch snel overtuigd dat ik vast niet de enige zou zijn.
Eenmaal beneden noemde Jibin mij een prinses en MaJin mij een clown. Zo zie je maar weer dat een 4-jarige een hele andere kijk op dingen heeft dan een 9-jarige. Oordeel zelf.

Om 14.45 uur stonden Ingrid, San en kids voor de deur. Ook Ingrid had er werk van gemaakt, maar zij was een oosterse prinses.

Niet veel later zijn Ingrid en ik vertrokken richting Amsterdam en de heren met de kinderen richting de Efteling. Het was vrij rustig op de weg, dus we waren ruim op tijd op de plaats van bestemming. Op ons gemak zijn we richting de Arena gelopen en was dit andere jaren in een soort optocht met allemaal andere bezoekers van het concert, dit jaar liepen we behoorlijk eenzaam en toch wel enigszins opgelaten die kant op. Eenmaal op het plein zagen we al wel wat meer uitgedoste mensen, dus het ongemakkelijke gevoel was snel verdwenen. Voordat we die avond uit ons dak zouden gaan, moest er natuurlijk wel eerst gegeten worden. Ook dit jaar stond er Sushi op het menu. We hadden een geweldig tafeltje, twee hoog voor het raam wat uitkeek over het plein wat langzaam vol liep met concertgangers.

We hebben dan ook op ons gemak zitten eten en naar buiten zitten gapen en uiteindelijk hebben we om 20.00 uur de rekening betaald en zijn we naar de ingang van de Arena gelopen. Iets na 20.30 uur kwamen de Toppers op een vliegend tapijt de Arena in en toen kon het feestje beginnen,

En een feestje was het ook dit jaar weer, hoewel ik de liedjeskeuze van vorig jaar beter vond dan deze keer. Ondanks dat was het wel weer een geweldige avond en zeker weer voor herhaling vatbaar.
 
Om middernacht was het concert afgelopen en togen er zo'n 60.000 bezoekers richting de uitgang. Vervolgens moesten we nog een aardige stukje lopen om bij de auto te komen en duurde het ook nog een hele tijd voordat we de snelweg op konden, dus uiteindelijk was ik pas om 2.30 uur thuis en lag ik pas om 3.00 uur in mijn bedje. Vandaag dus lekker rustig aan gedaan. 
 
 

1 opmerking:

  1. Dat klinkt als de perfecte avond hihi. Je zag er ook top uit :-D

    Ben je inmiddels weer wat bijgekomen?

    Xxx Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen