Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zondag 21 juli 2013

Beknopt verslag eerste vakantiedag

Vrijdag om 17.00 uur is mijn vakantie begonnen. Heerlijk de laatste 3 weken samen met de kinderen (en Igor) genieten van het mooie weer.
Vanuit mijn werk ben ik naar mijn ouders gegaan, waar de rest ook was en daar hebben we lekker gegeten. Na het eten zijn Igor en ik alvast een keer met een volle auto naar de camping gereden en bleven de kinderen gezellig een nachtje bij opa en oma logeren. Op de camping heb ik de inhoud van de koffers een plekje gegeven en hebben we de bedden alvast gedekt, zodat we zaterdag niet al te veel werk meer hadden.
Zaterdagochtend nog even het huis aan kant gemaakt, de laatste boodschappen gedaan en nog even een bordje verse tomatensoep bij de ouders van Igor gegeten en toen de kids opgehaald. Uiteindelijk reden we om 14.00 uur richting de camping. Toen we niet veel later ons veldje kwamen opgereden, was de Jeu de boules wedstrijd al in volle gang. We hadden ons hiervoor toch niet opgegeven, maar wel voor de aansluitende bbq. Dit leek ons wel leuk om zo onze vakantie te beginnen. Gelijk even een praatje met iedereen maken. Ik moet zeggen het was ook een groot succes. Iedereen had gewoon zijn eigen bbq, vlees en drinken meegenomen en gezamenlijk hebben we dit gebakken en genuttigd. Super gezellig.




Zoals het op een eerste vakantiedag hoort, lagen de kinderen wel wat te laat in bed, maar ze hebben volop genoten en wij ook. Toen de kinderen eenmaal op bed lagen hebben we nog even geborreld met onze andere buurtjes op onze nieuwe lounge set en om 00.30 uur zijn ook wij naar bed gegaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten