Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

maandag 15 juli 2013

Tropenrooster

Inmiddels is het alweer een week gelden dat ik hier een bericht heb geplaatst. Reden hiervan is natuurlijk het mooie weer, shoppen voor een lounge set en een heerlijk lang weekend op de camping.

Om even bij het begin te beginnen. Afgelopen dinsdag liep een van mijn bazen mijn kantoor binnen met de mededeling dat ze vonden dat ze mij toch een mooi cadeau wilden geven voor mijn jarenlange inzet, ondanks de wat vervelende situatie. Van een van mij collega's hadden ze gehoord dat wij van plan waren een lounge set voor op de veranda van de caravan aan te schaffen en daar wilden zij wel een bijdrage aan leveren.
We hebben dan ook snel de knoop doorgehakt en een set uitgezocht van 4 stoelen en een tafel. Afgelopen vrijdag kon Igor deze al ophalen en hij heeft ze gelijk naar de caravan gebracht. De rekening is al ingeleverd en in plaats van een bijdrage is dit dus het cadeau geworden. Wij zijn er super blij mee en hebben er dit weekend al heerlijk gebruik van kunnen maken.


Afgelopen vrijdagavond zijn we weer naar de camping gereden. Bij aankomst waren de kids gelijk weer gevlogen. Wij hebben de spullen uit de auto geladen en de pizza's in de oven gelegd, zodat we een half uur later lekker buiten konden eten. Na het eten mochten de kinderen nog even met de kinderen van de buren spelen, maar om 20.30 uur hebben Jibin onder de douche gezet en hebben we hem in bed gelegd. Hij sliep binnen 5 minuten. MaJin mocht wat langer opblijven en samen hebben we nog even op de bank naar de TV gekeken. Om 21.30 uur lag ook zij op een oor en hebben Igor en ik lekker op de veranda gezeten.

Zaterdag hebben we voor onze doen lekker kunnen uitslapen, want zowel Jibin als MaJin werden pas iets na achten wakker. Na een relaxt ontbijtje zijn we ons gaan aankleden en konden MaJin en Jibin weer lekker naar buiten. Igor is weer gaan klussen aan de nieuwe speelkamer en ik heb de caravan aan kant gemaakt en de kinderen een beetje in de gaten gehouden. En hoe erg Jibin ook van zijn vrijheid geniet, met grote regelmaat komt hij ons opzoeken. Het liefst wil hij dan dat ik een grote deken in het gras leg (of op de veranda, als dat niet te warm is) en dan zijn duplo of Petshop speelgoed daarop leg en dat ik dan bij hem kom zitten, terwijl hij aan het spelen is. Natuurlijk wordt er regelmatig om mijn hulp gevraagd, maar dat geeft helemaal niets Gewoon lekker even een een op een momentje.
's Middags hebben de kinderen heerlijk met water gekliederd en 's avonds na het eten zijn we met z'n vieren nog even naar de uitkijkpost gefietst. Van daaruit kan je de giraffen, zebra's en gemsbokken bekijken die met z'n allen aan het eten zijn. Tevens is er een klein meertje, waar je steentjes in kan gooien. MaJin wil net als papa haar steentjes laten stuiteren, maar daarvoor is nog wel enige oefening nodig.








na dit korte uitje zijn de kinderen weer lekker gaan slapen en hebben wij opnieuw kunnen genieten van een zwoele avond op onze veranda.

Opnieuw hebben we zondag kunnen uitslapen en het lijkt erop dat de kinderen in het vakantieritme zijn gekomen. Die dag zijn ze lekker gaan zwemmen in het binnenbad. Ze hebben met de kinderen van de buren en daar weer vriendjes van een "boomhut" (soort tent in de bossen) gebouwd en hebben we met z'n allen meegedaan aan een speurtocht die was uitgezet door de buurman. Opnieuw hebben de kids van alles genoten en omdat ik op maandag toch niet hoef te werken, zijn we gewoon nog een dagje langer gebleven.

Vandaag zijn we lekker naar het strandje geweest en zijn die twee van ons nog bruiner geworden dan dat ze al waren (bah). Igor en ik moet het helaas doen met de kleur rood, maar wat ze vaak zeggen mooi rood is niet lelijk (maar wel pijnlijk). Eenmaal terug bij de caravan zijn we nog even doorgegaan met bakken, maar dan van de frietjes. Daarna hebben we de boel opgeruimd en ingepakt en zijn we naar huis gereden. Wat een heerlijk voorproefje van de vakantie die eraan zit te komen. Nog 2 dagen werken en dan heb ik ook 3 weken vrij. Ik kijk ernaar uit.

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige set zeg!!!! Super!!!
    Geniet heerlijk van jullie vakantie, lekker ontspannen en genieten (en speciaal voor de kinderen: uitslapen hihi).

    Hopelijk kleuren papa en mama ipv rood gauw bruin ;-)

    Liefs van K3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat genieten jullie en wat een super mooie lounge set!! Staat daar prima! Genieten hoor! Hier is de vk begonnen en we genieten!!
    Lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen