Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 23 juli 2013

Dag 4

Opnieuw een warme dag, die we deze keer grotendeels bij de caravan hebben doorgebracht. Vanmorgen hebben de kids opnieuw geknutseld in hun nieuwe kamer, terwijl ik maar eens ben begonnen aan de derde rapportage die begin augustus klaar moet zijn (lekker handig in de vakantie). Na de koffie stelde ik voor om naar het strandje of het zwembad te gaan, maar MaJin had daar vandaag geen behoefte aan. We hebben dan ook ons kleine badje vol laten lopen en niet veel later zaten ze daar met z'n tweeen in. Blijkbaar hoeft het niet groot te zijn om een hoop lol te kunnen hebben.

's Middags is Igor met Jibin toch nog naar het strandje gegaan, waar ons mannetje vervolgens weer niet uit het water te slaan was en ben ik bij ons meisje bij de caravan gebleven. Dit was echter maar van korte duur, want al snel zat ze bij Macy onder de luifel te tekenen. Ook hebben ze samen geoefend voor de playbackshow die elk jaar door de jaargasten wordt georganiseerd. Samen hebben ze besloten om hieraan mee te doen en ze pakken het gelijk serieus aan . Het liedje en de kleding is al gekozen en aan de danspasjes wordt op dit moment hard gewerkt. Ik ben benieuwd of ze over een week nog zo enthousiast zijn, als de datum van de show dichterbij  komt. Dit gaf mij wel de gelegenheid om even op mijn gemak boodschappen te doen.

's Avonds na het eten zat ons mannetje er aardig doorheen en we hebben hem opnieuw op de bank gezet voor een dvd-tje en ook nu lag hij er weer bijtijds in. Ik heb toen mijn wandelschoenen aangetrokken (erg charmant onder een korte broek) en ondanks dat de buuf het deze keer liet afweten, heb ik mijn rondje gelopen. Ik moet zeggen ik ben best trots op mezelf. Morgen zal het er niet van komen, want dan krijgen we bezoek, maar donderdag ben ik weer van de partij.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben weer bijgelezen hihi.... zo te lezen hebben jullie een topvakantie!!!! Mooi weer, lekker met zijn viertjes, perfecte locatie... op en top vakantie :-)

    Dat er nog maar vele vele vele genietdagen bij mogen komen!

    Liefs van K3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk; eindelijk vakantie op de camping met MOOI weer!!! En jullie genieten volop lees ik. Dat het nog maar een tijdje mooi weer mag blijven. Dan hebben de kinderen echt een TOP zomervakantie. Gek idee dat jullie op de helft zijn terwijl hier de vakantie pas deze week is begonnen. Wij moeten nog even wachten voor we op vakantie gaan maar met dit weertje is het hier ook geen straf. Fijne dagen!!!
    Liefs, Colette

    BeantwoordenVerwijderen