Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zondag 28 juli 2013

Dag 8

Het is nu 0.35 uur en iedereen ligt hier op een oor, maar ik waag me daar nog niet aan. Op dit moment is het noodweer hier los gebarsten en ik durf echt mijn bed niet in, dus alle gelegenheid om de blog weer bij te werken.

Vanmorgen toen we opstonden was het nog aardig donker en dat kwam niet door het vroege tijdstip. De kinderen lieten om 8.30 uur pas van zich horen (eigenlijk nog wel te vroeg gezien het late tijdstip van gisterenavond), maar voor het eerst moesten we de lichten in de caravan aandoen. De temperatuur buiten was wel goed, maar het zag er behoorlijk somber uit. Zo rond 10.30 uur begon het wat te regen en niet veel later hoorden we in de verte al wat gerommel. Langzaam aan begon het ook steeds harder te waaien en brak het noodweer los. Igor vindt het allemaal wel gezellig en knus dat getik op die caravan, maar helaas zie ik de kneuterigheid hier niet van in. Gelukkig duurde het niet al te lang en na zo'n half uur regende het alleen nog maar wat. Ook dat hield na enige tijd op en heel langzaam brak voorzichtig weer het zonnetje door. Gelijk was het weer warm en leek er weer een zomerse dag voor ons te liggen. Dit kwam goed uit, want we zouden naar Karin en Marcel gaan.
s' Middags bij Karin en Marcel konden we weer lekker buiten zitten en hebben we gezellig bij kunnen kletsen. Ook de BBQ kon voor de dag worden gehaald, want er was geen wolkje meer aan de lucht. Na heerlijk te hebben gegeten zijn we om 21.00 uur weer richting de camping gereden, maar nu met een extra Chineesje op de achterbank. Fenna komt namelijk de komende dagen bij ons logeren en hier hebben de beide meiden ontzettend veel zin in. Eenmaal weer terug bij de caravan hebben de drie kids zich gelijk uitgekleed, tandengepoetst en zijn ze naar bed gegaan. Op dat moment was het nog rustig en ze waren dan ook snel in dromenland. Gelukkig slapen ze nu door al het getik, geknetter en windhozen heen, anders had ik mij nu veel stoerder voor moeten doen dan dat ik in werkelijkheid ben. Ik vind het namelijk doodeng en ik ga ook pas naar bed als alles voorbij is. Het is nu 1.05 uur en dat is helaas nog niet het geval.

1 opmerking:

  1. He Marlou ook hier een moeder die geen oog dicht doet en met klotsende oksels wacht tot de buien over zijn. Luan heeft gelukkig heerlijk doorgeslapen maar onze oudste is net zo bang als ik en lag dicht tegen mij aan. Gelukkig was het na een uurtje rustig en hebben we heerlijk geslapen, wel allemaal in de caravan, tot vanochtend kwart voor 10. Fijne dag en geniet!!

    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen