Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 3 juli 2013

Alweer 12 1/2 jaar

Afgelopen maandag was ik alweer 12 1/2 jaar in dienst. Best een vreemde situatie zo kort nadat de helft van mijn collega's te horen heeft gekregen dat ze binnenkort moeten vertrekken. Toch zijn ze zo lief geweest om mij gisteren/dinsdag in het zonnetje te zetten. Toen ik om 9.00 uur het kantoor binnen liep zag ik gelijk dat mijn kantoor helemaal was versierd met vlaggetjes en ballonnen. Daarnaast stond er een fles Prosecco, een schaaltje nootjes en een schaaltje zoutjes op mijn bureau. Wat hen betreft was er dus gewoon iets te vieren. Even later kreeg ik ook nog een tasje met daarin een lieve kaart en 2 bonnen om heerlijk een keer (of twee) Sushi te gaan eten.
Zo super, super lief van de meiden (en Ramon).

Mijn bazen voelden zich wat meer bezwaard om er uitgebreid aandacht aan te besteden. Zij voelden zich behoorlijk ongemakkelijk en hadden wat moeite met de situatie. En kreeg een andere collega (die overigens ook mag blijven) vorig jaar bij haar 12 1/2 jarig jubileum nog een reisje Disney voor het hele gezin cadeau, moest ik het doen met een bos bloemen. Nu begrijp ik best dat ze niet groots kunnen uitpakken, maar een kleine attentie, omdat ik mij al die jaren al voor ze heb ingezet en zo goed als nooit ziek ben, was wel leuk geweest.

Toch heb ik een super leuke dag gehad, want nadat we in de ochtend heerlijk aan het gebak hadden gezeten, hebben we om 16.00 uur de fles Prosecco opengetrokken en hebben we geproost op de volgende 12 1/2 jaar. Onder het genot van het glaasje en een nootje kwam spontaan het idee om na werktijd alvast een van de bonnen op te gaan maken en lekker met z'n drieen Sushi te gaan eten. En na allemaal even het thuisfront te hebben ingelicht zijn we om 17.15 uur richting het centrum gelopen en hebben we plaatsgenomen aan een tafeltje buiten op het terras. Waarschijnlijk doordat het zo'n spontane actie was hebben we extra genoten van al het lekkers. Het was een super gezellige avond en zo werd het toch een hele speciale dag.

Dank je wel lieve meiden. Ik ga jullie straks ontzettend missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten