Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 25 juli 2012

4 weken geleden

Inmiddels is het vandaag alweer 4 weken geleden dat we Het telefoontje kregen waar we al jaren op zaten te wachten. Even stond onze wereld helemaal op zijn kop en de berichten, kaarten, bloemen en cadeautjes stroomden binnen. Inmiddels is alle hectiek een beetje voorbij en zijn we rustig met de verdere voorbereidingen bezig. Tal van dingen hebben we al van ons lijstje kunnen strepen, maar daarnaast is er ook nog heel veel wat nog gedaan en geregeld moet worden. Toch voelt het op dit moment weer wat onwerkelijk omdat we maar niets horen van Kind en Toekomst. Geen voorlopige reisdatum, geen rekeningen, geen papieren om te legaliseren of een visum aan te vragen. Gewoon helemaal niets. Dusssssssssssss gisteren toch maar weer even de stoute schoenen aangetrokken en gebeld met K&T. Veel informatie kreeg ik niet los, maar Geeske wist mij wel te vertellen, dat we deze week toch wel post konden verwachten. De brievenbus wordt dus weer nauwlettend in de gaten gehouden en we zijn erg benieuwd wat er in de enveloppe zal zitten. Wordt hopelijk snel vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Ha aanstaande ouders van een prachtig zoontje,
    wat spannend allemaal he! Kan me voorstellen dat het nu weer allemaal lang duurt, je wilt toch aan de slag! En weten waar je aan toe bent!
    We hopen voor jullie dat de post deze week zn best doet ondanks het hete weer...
    We lezen ijverig mee :-)!
    Liefs Henri Petra en Nian-Tzu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,tijdens het neuzen op hyves kwam ik op deze site uit..en wat lees ik: uiteindelijk geweldig nieuws voor jullie...een knappe zoon/broertje!!!! Heb even verder gelezen op je site en natuurlijk de leuke foto's gezien van Jibin...wat is het toch een mooi menneke en Majin wat is ze groot geworden!!!!! Ik ga nu toch wel regelmatig even hier rondkijken hoor want zoals ik het goed begrijp kunnen jullie elk moment te horen krijgen wanneer jullie kunnen afreizen naar China...Ik wens jullie een supermooie tijd toe en en geniet van het moment als jullie die lieverd in jullie armen kunnen sluiten...Groetjes, Monique van Beers-Haans

    BeantwoordenVerwijderen