Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 25 juli 2012

Weer aan het werk

Igor heeft er inmiddels al 2 werkdagen opzitten en ik een. En ik kan jullie vertellen dat het heel frustrerend is dat na 2 weken niet al te best weer het nu, nu onze vakantie er weer op zit, de mussen van het dak vallen van de warmte. Gelukkig hebben MaJin en ik nog een dag van de stralende zon kunnen genieten, want in plaats van zondag, zijn wij maandagavond pas naar huis gegaan. Maandagochtend is Igor al om 5.35 uur vertrokken naar zijn werk en konden wij gelukkig nog even blijven liggen. Om 8.30 uur zijn wij opgestaan en hebben we lekker ontbeten en zijn we ons vervolgens gaan aankleden. Eindelijk konden de korte broeken en topjes uit de kast. MaJin is haar vriendinnen gaan opzoeken die ook al lekker aan het buitenspelen waren en ik ben nog wat gaan ruimen en poetsen, zodat ik dat laat in de middag niet meer hoefde te doen. Tegen enen zijn we met de buurtjes naar het strandje gegaan en hebben ons daar de hele middag goed vermaakt. Ook de kids hadden het reuze naar hun zin en zijn amper het water uit geweest.
Om 16.30 uur kwam Igor ons nog even gezelschap en na uurtje zijn we toen terug gegaan naar de caravan om voor het eten te zorgen. We hebben nog lekker op de veranda zitten eten en toen was het echt de hoogste tijd om de laatste dingen aan kant te brengen en de laatste tassen in de auto te zetten. De vakantie zit erop en het gewone leven kan weer beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten