Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 31 juli 2012

Post

Jawel, de eerste rekening is binnen en het komt maar zelden voor dat ik zo blij ben om zo'n fors bedrag te betalen. Vanmorgen had ik een fax gestuurd naar Kind en Toekomst en binnen een half uur werd ik netjes teruggebeld. Natuurlijk was mijn vraag weer, wanneer we nu eindelijk post konden verwachten en opnieuw werd mij medegedeeld dat we deze week wel iets zouden horen. Het zou de rekening van Kind en Toekomst betreffen en nog geen (voorlopige)reisdatum of stukken voor legalisatie of visum. Deze laatste worden pas verstuurd als alles zo goed als vast ligt, want voor China kan er pas een visum worden aangevraagd als de accommodatie en en exacte verblijfsduur/datum bekend zijn. Dit zal betekenen dat we straks even flink aan de bak moeten. Ach, we hebben het er graag voor over. Vanmiddag belde Igor naar mijn werk en vertelde mij dat er toch "al" een envelop van Kind en Toekomst bij de post zat. De rekening dus. Even hebben we nog overwogen om Business Class te vliegen, maar dit was gelijk van de baan toen ik de extra prijs hiervoor zag. Zo'n 3.100,- euro per ticket meer.(echt waar) Dan maar doodsangsten uitstaan in de Economyclass, want waar ik tenslotte ook zit ik zal vliegen nooit leuk gaan vinden. Nu is het wachten op de rekening van de Boer en Wendel, de reisorganisatie die de vluchten gaat boeken. Zodra deze rekening binnen is, zullen we waarschijnlijk ook een voorlopige reisdatum hebben en dit is een goede richtlijn voor de definitieve datum. Wordt het 24 of 31 augustus (volgens mij vlieg je altijd op vrijdag) ??????

2 opmerkingen:

  1. Pfiew spannende drukke en misschien wel stressvolle tijden staan jullie te wachten lees ik wel. Maar allemaal zooo waard en leuk! Steeds een stapje dichter naar jullie Jibin. Kan me wel goed voorstellen dat je niet kunt wachten totdat je de voorlopige reisdatum hebt. Dan kun je weer ergens naar toe werken en heb je weer een stukje duidelijkheid te pakken. Maar meid jullie hebben al bewezen heel sterk te zijn dus dit laatste stukje gaat je zeker lukken!! Geniet van MaJin s vakantie en je eigen vrije dagen, hopelijk heb je er vandaag weer 1 want t is prachtig weer!

    Hou vol en een dikke knuf voor de laatste loodjes, lieve groetjes JJ en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus toch wel een enorm verschil in ticketprijs bij meer beenruimte/rust. We hadden het er al over gehad he. Pearclass is er dus echt uit. Nou voor die prijs zou ik mijn lange benen ook opkrullen op mijn stoel.....Al heb jij daar natuurlijk geen last van, haha. Maar ivm je angst had het natuurlijk wel heerlijk geweest om wat rustiger te zitten. Dan toch nog maar even vragen aan het reisbureau of je plaatsen bij een schot kan krijgen ivm vliegangst? Zou het proberen hoor. Niet geschoten altijd mis. Hopelijk volgt na deze rekening snel bericht van Boer en Wendel. Dat bericht kwam bij ons vrij snel na de rekening hoor. Geloof binnen een week de laatste keer, dus wie weet bij jullie ook!!!
    Hier gaan we bijna aan ons laatste weekje beginnen. We vervelen ons nog niet dus zijn blij dat we dit keer langer blijven dan normaal gesproken. En denk dat we dat een ander jaar wel weer gaan overwegen.
    Geniet nog even van de grote vakantie en hopelijk snel weer meer goed nieuws van jullie.
    Liefs, Colette en de mannen

    BeantwoordenVerwijderen