Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

vrijdag 13 juli 2012

Een productieve dag

Ondanks de regen zijn we de dag goed doorgekomen. In eerste instantie was ik vanmorgen niet vooruit te branden, want het gekletter van de regen op het dak van de caravan had mij vannacht aardig uit mijn slaap gehouden. Tegen de middag zijn we naar de GGD gereden om eens uit te zoeken welke inentingen wij nog nodig hebben voor onze reis. Nadat wij onze gegevens hadden doorgegeven hebben we voor aanstaande dinsdag toch maar een afspraak gemaakt. Het een en ander moet nog even goed worden bekeken, maar een ding is zeker MaJin moet er helaas wel aan geloven. Om 15.30 uur zijn we naar de bioscoop gereden samen met de buurtjes van de camping. Hier hebben we volop zitten te genieten van Madagaskar 3. Wat is dat een leuke film. Was mijn humeur vanochtend niet al te best, ik kwam met een big smile naar buiten. Echt een aanrader. Daarna zijn we lekker een frietje gaan eten bij cafetaria/eetgelegenheid De Toekomst. Dit is tevens een ideale ruimte om een feestje te geven met daarbij een behoorlijk aantal kinderen, dus gelijk maar even geinformeerd naar de mogelijkheden om de ruimte (gedeeltelijk) af te huren. Aangezien dit dus mogelijk is, denk ik al te weten waar wij het aankomstfeestje gaan geven. www.detoekomsthilvarenbeek.nl (klik op het rode kasteel) Dus al met al zijn we goed bezig geweest.

1 opmerking:

  1. Jammer van het weer maar volgende week wordt het beter zeggen de weermannen. Ook al is het weer niet denderend vermaken jullie jezelf prima lees ik wel. Wij zijn naar Ice age 4 geweest. Chunjun vond hem geweldig maar ik vond er weinig aan, kan natuurlijk ook aan mij liggen!!!!!!!!
    Deze week gaat ze met opa en oma naar de film dus madagaskar 3 is een goede tip. Wij moeten deze week nog werken en dan kunnen wij gaan genieten van een welverdiende vakantie en ik hoop met heel veel zon.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen