Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 18 juli 2012

Lijstje wordt wat korter

Gisteren moesten we de wekker zetten, want om 9.15 uur moesten we bij de GGD zijn. Na het invullen van een gezondheidsverklaring konden we gelijk meelopen. MaJin moest helaas 2 spuiten hebben, Buiktyfus en Hepatitus A en bij ons was alleen de Buiktyfus verlopen, dus wij kregen een prik. Ons meisje was heel dapper ook al zag ze er enorm tegenop. Ze wist dat het voor een goed doel was en ziek worden in China is zeker geen optie. Nadat we een fiks bedrag hebben moeten neertellen, zijn we naar de drukkerij gereden. Hier heb ik een soort van voorbeeldkaartje afgegeven met een usb-stick met afbeeldingen die ook verwerkt moeten worden. Zij gaan nu een proefdruk maken en die kunnen we deze week nog inzien. Ik ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien. Vervolgens hebben we het boekje point it opgehaald en ook al ziet het er heel anders uit dan dat ik had verwacht, ik weet zeker dat we er heel wat aan zullen hebben in China. Dus Jeanette bedankt voor de tip. Na nog even wat boodschappen te hebben gedaan en een kop koffie bij mijn ouders te hebben gedronken, zijn we weer naar de camping gereden. Igor is met MaJin nog even gaan zwemmen, zodat ze haar nieuwe duikbril met snorkel kon uitproberen en ik heb lekker naar MasterChef Engeland zitten kijken. 's Avonds hebben we voor de verandering onze koffie op de veranda kunnen nuttigen en daarna ben ik met de buuf nog een rondje gaan lopen. Deze keer was het een rondje van 9 km en doordat we al wat later waren vertrokken waren we pas tegen 22.30 uur terug. Nog steeds wachten we op bericht van Kind en Toekomst. Laten we hopen dat we deze week toch nog wel iets horen, want volgens mij moeten wij onze BT opnieuw legaliseren, omdat er een leeftijdsontheffing op is gegeven. Daarnaast zouden wij wel eens een voorlopige reisdatum willen weten.

3 opmerkingen:

  1. Ze laten jullie wel in spanning zitten hoor!

    Sterkte met het wachten.

    Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat er weer wat dingen van het to do lijstje kunnen worden afgestreept. Dapper hoor MaJin dat je je zo goed hebt gehouden met prikken!! Gelukkig is dat nu weer achter de rug. Kai zijn feestje zit erop, koffers staan klaar en vannacht om 3 uur gaat het wekkertje....Kinderen kunnen niet slapen van de spanning en liggen nu allebei om 22.00 uur nog wakker...Kai is weer erg verwend op zijn verjaardag. Hij is gek van autobanen en treinbanen leggen dus wij hebben hem een auto/treindorp gegeven. Drie grote dozen vol met weggetjes dus we moeten ruimte maken in huis......Alles aan de kant!
    Ik duim dat er deze week een brief op de deurmat ligt met goed bericht! Wat heerlijk als je echt kan gaan aftellen. Op naar je kleine prachtige mannetje. Enne, goed bezig Marlou, 9 km lopen! Dat is een heel eind zeg. Sportief hoor. Nou hopelijk laat morgen het zonnetje zich regelmatig zien en anders stuur ik per sms wel wat door vanuit Kos....
    Liefs, Colette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marlou, je kunt proberen de rekening van de inentingen bij je ziektekostenverzekering te declareren. Je krijgt vaak een gedeelte terug. En alle kleine dingetjes helpen!
    Veel succes met alle voorbereidingen, groetjes,
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen