Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

maandag 30 juli 2012

Antwoordapparaat

Vanmorgen Kind en Toekomst gebeld, maar helaas kreeg ik het antwoordapparaat. I.v.m. vakantie is er deze week geen telefonisch spreekuur. Morgen vanuit mijn werk maar even een fax sturen met de vraag of ze mij dan misschien even willen bellen, want zo snel geef ik mij niet gewonnen. Ik heb nog even de map van MaJin erbij gepakt en nog even nagekeken hoe het toen allemaal is verlopen en zoals ik al dacht, hadden we toen veel eerder bericht. Namelijk binnen 2 weken na voorstel hadden we al een rekening van Kind en Toekomst en de Boer en Wendel (reisbureau) te pakken met daarbij een voorlopige reisdatum. Ook konden we toen al aan de slag met het visum, dus op zich niet zo raar dat we nu ongeduldig worden. Wij willen gewoon zo graag naar ons mannetje toe. Dus kom op met die post.

5 opmerkingen:

  1. Niets zo erg als een antwoordapparaat als je zo graag meer wilt weten over de reis naar jullie zoon. Hopelijk antwoorden ze snel op jullie faxverzoek! Succes en we wachten mee op (positief) antwoord.

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal ook niet zo zijm. Hopelijk reageren ze snel pp de fax of brengt de post goed nieuws!

    wat een zware laatste loodjes zeg.....

    Groetjes
    nataschja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben ook zo lang moeten wachten. Haf dec het voorstel en vanwege Chinees nieuwjaar pas afreizen op 4 maart...
    Je kunt helaas het visum pas aanvragen als je hun post hebt met exact alle hotelovernachtingen. China wil exact weten waar je bent en wanneer...dus je kunt nu echt nog alleen maar afwachten o ik herken de frustratie!
    Het invullen van de visumaanvraag is echt veel werk. We hebben het via ChinaVisumOnline geregeld je moet wel je paspoorten meesturen maar we waren tevreden met de snelle afhandeling en t scheelt een rit of twee Den Haag. Ook de leeftijdsontheffing legaliseren ze voor je.

    Succes met wachten en faxen!

    Grts Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Marlou, we willen jullie even een hart onder de riem steken. Wat zuur is dit zeg! Hopelijk werkt het met de verzonden fax! Ik volg je al een tijdje, leuke blog heb je!

    Gr. Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We hopen op snel een goed bericht van afreizen! Wat is dit frustrerend hè, als je door wilt! Jullie hebben al lang genoeg gewacht!

    Lieve groet,

    Annerieke Berg

    BeantwoordenVerwijderen