Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 1 augustus 2013

dag 12 en 13

Over gisteren is er niet zo veel te schrijven. We zijn voor de middag naar de Action gereden voor wat knutselspulletjes om vervolgens met nog tal van andere dingen thuis te komen en gelijk daar achteraan hebben we boodschappen gedaan. ’s Middags hebben de kids lekker gespeeld met hun vriendjes en vriendinnetjes en ’s avonds na het eten  zijn ze hier nog even mee doorgegaan. Ik heb nog ijverig aan de rapportage gewerkt en door het ontbreken van de internetverbinding moet ik de vertaling nu helemaal uit eigen hand doen.

Vandaag was het erg warm, dus zijn we op tijd naar het strandje gegaan. Gelukkig hadden we een lekker plekje in de schaduw, waar het goed uit te houden was. Vroeger kon ik echt uren in de zon zitten, maar dat trek ik nu echt niet meer. Ook de kinderen zitten liever in de schaduw, alleen als ze uit het water komen zoeken ze het zonnetje even op om te drogen.
 
In het water hebben ze zich kostelijk vermaakt en hebben ze vooral papa lekker gepest.


 
Niet lang nadat wij op het strandje waren gearriveerd, ging MaJin’s vriendinnetje Macy alweer naar de caravan terug en dat was toch wel wat teleurstellend voor ons meisje. Hoewel er meerdere meiden waren, waar MaJin ook mee optrekt, kon ze zich toch niet meer echt vermaken. Het duurde dan ook niet lang voordat MaJin kwam vragen of ze ook terug mocht naar de caravan. Na onze toestemming is ze gelijk op haar fiets gesprongen en naar ons plekje gefietst en achteraf heb ik begrepen dat ze nog geen 5 minuten later bij Macy zat. De meiden hebben zich daarna weer prima vermaakt.

Wij zijn op het strandje gebleven, want Jibin vermaakte zich nog prima in het water en in het zand met Lisa.
 
Rond 16.00 uur hebben we onze spulletjes bij elkaar gezocht en zijn we ook op “huis” aangegaan. MaJin kwamen we tegen op het pleintje samen met Macy en een ander vriendinnetje en zo te zien had ze ons niet echt gemist.
Eenmaal terug bij de caravan ben ik opnieuw aan de slag gegaan met de vertaling van de rapportage zonder dat ik internetverbinding had en dat kost toch net even wat meer tijd dan wanneer er een vertaalmachine aan te pas komt. Ik moet wel zeggen dat het me steeds makkelijker afgaat, dus het is wel ergens goed voor.
Om 18.00 uur hebben we voor de verandering weer eens een gezonde maaltijd genuttigd op onze veranda, waar het inmiddels een beetje aangenaam van temperatuur was. Door de warmte lagen beide kids wat later in bed dan andere dagen, maar gelukkig slapen ze redelijk uit.

Morgen wordt het nog warmer, dus op tijd naar het strandje voor ons schaduwplekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten