Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zondag 6 mei 2012

De vakantie zit erop ....... of toch niet !!!!

Afgelopen donderdag zijn MaJin en ik samen met beide oma's en Jennifer (ons petekind) naar de stad geweest. MaJin mocht oorbelletjes uitzoeken, Jennifer had nog wat tegoed voor haar verjaardag en ik had ook al een hele tijd niets voor mezelf gekocht. Natuurlijk kwamen we toch weer eerst leuke dingen voor ons meisje tegen en deze kon mama niet laten hangen en ook oma zag een onwijs leuk rood jasje welke gelijk werd aangetrokken, daar gingen mijn voornemens om eens iets leuks voor mijzelf te kopen (dacht ik). Die schade werd echter snel ingehaald en ik ben 2 broeken, 2 bijpassende shirts, 2 jasjes en een tas rijker. Ook Jennifer is goed geslaagd voor een super leuk jasje, dus wat dat betreft doen wij alle moeite om de economie draaiende te houden. Natuurlijk hebben we ook gezellig wat gegeten met elkaar. Het was een hele leuke dag en dit doen we vast nog wel eens vaker. Vrijdag moesten Igor en ik werken en is MaJin gezellig bij mijn ouders geweest. 's Middags zijn ook haar neven daar naartoe gekomen en ook de kleinzonen van de buurvrouw, die ook aan het logeren waren, kwwamen even langs. Ons meisje heeft zich goed vermaakt met de 4 jongens. Zaterdag hebben we niet veel bijzonders gedaan, behalve dat we zijn gaan kijken voor nieuwe raambekleding. Eindelijk is de nieuwe schuifpui geplaatst, nadat de tuindeuren ruim twee maanden geleden aardig vernield waren door de inbraak. Het ziet er echt super uit en we zijn blij dat we deze keuze hebben gemaakt. 's Avonds hebben we MaJin weer naar mijn ouders gebracht, omdat wij een etentje hadden met ons eetclubje van 6. Het was weer een culinair hoogstandje en het volgende stond op het menu; * Zelfgemaakte visballetjes van kabeljauw, rode pepertjes en lente uitje uit de frituur * Witlofsoep (erg lekker, ook als je niet van witlof houdt) met een soep stengel met serranoham * Gegrilde zalm met een saus van garnaaltjes en lente uitjes met daarbij verse asperges en een aardappel uit de oven met spekjes en knoflook * Vanille ijs met banaan en een roomsaus met honing en noten Zoals jullie hierboven kunnen zien, hebben we heerlijk gegeten. De volgende keer is het onze beurt en moeten we dit evenaren. Op dit moment is Igor met MaJin samen met Carmen (zus van Igor) naar het evenemententerrein van de Beekse Bergen. Wat daar precies te zien is weet ik eigenlijk niet, maar dat zal ik straks allemaal wel horen. Vanavond gaan we met de hele familie van Igor uiteten ter ere van de verjaardag van mijn schoonmoeder die vandaag 77 jaar wordt. Als je zou zeggen dat ze 67 zou worden zou je daar ook geen moment aan twijfelen. Wat een heerlijk opgewekt en fief mens is dat nog. Morgen staat ons een spannende dag te wachten. Om 7.15 uur worden we verwacht in het ziekenhuis. Na jaren gekwakkeld te hebben met haar keelamandelen worden deze dan eindelijk verwijderd. Ook al is het een routine ingreep, daarmee is deze nog niet minder pijnlijk. We denken MaJin er behoorlijk goed op voorbereid te hebben, maar het blijft natuurlijk spannend. Ook voor papa en mama. Nu nog maar even proberen te ontspannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten