Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zaterdag 26 mei 2012

Het lijkt wel vakantie

Gisteren moest er natuurlijk gewoon weer gewerkt worden en dat ging ook een stuk ontspannender dan afgelopen dinsdag. Na het werk zijn we naar mijn ouders gereden, waar ons meisje vanwege een roostervrije dag de hele dag was geweest. We hebben daar gegeten en vervolgens zijn we vandaar uit naar de camping gereden. Toen wij bezig waren om de auto leeg te laden (en er is weer heel wat meegenomen) kwamen ook onze campingvriendjes net aan. We werden verwelkomt met een heerlijke fles rose en een lieve kaart. Ook zij leven ontzettend met ons mee en waren blij met ons goede nieuws. Vanmorgen zijn we begonnen met een ontbijtje op de veranda. Dat was voor het eerst dit seizoen. Daarna gewoon lekker in het zonnetje gezeten met een boekje terwijl MaJin zich vermaakte met haar vriendinnen. 's Middags zijn we naar het strandje gegaan waar het gezellig druk was. De meiden hebben zich prima vermaakt in het water en al snel hadden ze aansluiting met andere kinderen van de camping. Wat ons betreft was het water nog veel te koud, maar daar leken de kids geen last van te hebben.
Om 17.00 uur ben ik met mijn luie kont maar eens uit mijn strandstoeltje (gekregen met moederdag) gekomen en ben ik met MaJin naar de caravan gegaan, waar Igor al aan het eten was begonnen (ik weet het, ik bof maar met zo'n verbrand mannetje). Opnieuw hebben we heerlijk op de veranda gegeten. Na het eten zijn we even naar huis gereden om te douchen ????? Vanmorgen waren we er namelijk achter gekomen dat onze geiser het water niet meer goed verwarmt en douchen onder 30 graden vind ik niet aangenaam. Het is niet iets wat Igor direct kon verhelpen, dus dan maar even naar huis. Dat is het voordeel als je niet ver van de camping woont. Om 19.30 uur waren we alweer terug. We hadden afgesproken met MaJin dat ze vanavond op tijd naar bed zou gaan, zodat ze nog een dvd-tje mocht kijken met wat lekkers erbij. Morgen wordt het ook weer laat, want dan komen Karin , Marcel en Fenna gezellig op bezoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten