Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 30 mei 2012

Er komt geen wachtwoord

In maart 2008 ben ik begonnen met de site. De reden hiervan was, dat ik aardig gefrustreerd raakte over de wachttijden met betrekking tot onze tweede adoptieprocedure en ik behoefte had dit van me af te schrijven. Al snel kwamen daar de eerste bezoekers en de eerste reacties en in de loop van de jaren zijn daar leuke contacten uit ontstaan, op welke wijze dan ook. Wat voelde ik me gesteund en begrepen en dat door mensen die ik eigenlijk helemaal niet kende. Nog steeds krijg ik reacties van mensen die ons al enige tijd volgen, maar zich nu pas kenbaar maken. Dit blijft gewoon ontzettend leuk. In moeilijke perioden heb ik echt heel veel steun van deze site en de bezoekers daarvan gehad en dat ga ik ook niet opgeven, want ik heb jullie binnenkort (over een week of zo)nog heel hard nodig om ons door die laatste loodjes te slepen. Het is al erg genoeg dat een stelletje idioten maar denkt dat ze onuitgenodigd binnen kunnen komen en spullen van ons kunnen meenemen, maar dit nemen ze toch echt niet van me af. Op zich ben ik al behoorlijk voorzichtig door geen achternamen te noemen en woonplaatsen, maar ik zal er in de toekomst ook rekening mee gaan houden dat ik mijn berichtjes op het juiste moment plaats en wel als het al voorbij is. Toch denken wij niet dat het bezoekers van deze site zijn (of via via), omdat de eerste keer dat er is ingebroken dat in de carnavalsvakantie is geweest en toen waren wij niet op vakantie. De avond dat het gebeurde waren we toevallig gaan eten bij mijn ouders en dit had ik niet op de site vermeld. Het was dus gewoon pech. Deze keer denken wij en de politie dat het opnieuw dezelfde personen zijn geweest en weer hebben ze een lang weekend uitgezocht, waarin veel mensen er op uit gaan en deze keer wij dus ook. Ze komen waarschijnlijk uit de buurt en met regelmaat zal er door diverse personen gepost zijn (dat is in ieder geval het vermoeden). Ik was al door iemand gewaarschuwd dat de daders nog wel eens terug zouden kunnen komen, omdat men natuurlijk weet dat er nieuwe spullen in huis staan en het ziet er naar uit dat dit ook is gebeurd. Kortom, weer flink balen, maar er zijn ergere dingen in de wereld. Wij gaan ons dan ook weer richten op de leuke, geweldige dingen die voor ons in het verschiet liggen en dit proberen we weer zo snel mogelijk achter ons te laten. De vorige keer is het allemaal weer goed gekomen en dat lukt ons nu ook weer. Blijf ons dus lekker volgen en laat zo af en toe eens van je horen.

18 opmerkingen:

  1. Wat een heeeel vervelende ervaring weer zeg! En voor de 2e keer zeg, pfff....maarrr, jullie komen er wel!
    Fijn dat we mogen mee mogen blijven lezen, erg leuk altijd!
    Nu richten op jullie a.s. zoon of dochter!
    En heel veel sterkte in het huis, tis toch allemaal niet normaal meer!

    Groetjes petra, mama van Nian-Tzu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge zeg. Hier schrok ik van om dit te lezen. Hoe halen ze het in hun hoofd. en begrijpelijk dat Majin weer van slag is en jullie over de z..k.
    Net wat je zegt: nu weer vooruit kijken, alhoewel de schrik nog wel even zal blijven misschien. Hopelijk lezen de dit ook bij K&T en vinden ze dat jullie heel snel gebeld moeten worden. Sterkte er maar weer mee.

    Groetjes van Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend zeg, maar ook blij dat jullie toch een positieve kijk houden. Dan maar snel uitkijken naar positief nieuws en horen wat jullie voorstel zal zijn, we duimen met jullie mee dat dat snel zal komen.
    Sterkte met alle andere rompslomp.

    Groetjes,
    Anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelende gebeurtenis in een toch al erg spannende periode. Sterkte!

    Groetjes,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste mevrouw;
    U kent mij niet;ik woon in belgie en ik vind het heel aangenaam om steeds een stukje te kunnen meeleven met jullie,ik zou het dan ook heel erg vinden moest dit niet meer kunnen.
    Ik vind het dan ook moedig dat u zich niet laat doen.
    Heel veel sterkte in deze paar weken voor het telefoontje.
    mvg.
    Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik lees al een tijdje stil mee. Wat verselijk dat dit nu weer is gebeurt.
    Fijn dat we gewoon kunnen blijven meelezen, natuurlijk blijf ook ik jullie deze laatste spannende tijd volgen. Sterkt met de laatste wacht loodjes!
    Groeten Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ook een stille meelezer, wat ontzettend balen wat jullie is overkomen! Ik vind het wel fijn dat je er geen wachtwoord op zet, ik lees je blog ook al enkele jaren volgens mij zit er niet meer dan 9 maanden tussen onze DNC alleen met het verschil dat wij al 3,5 jaar thuis zijn en dat ik het vreselijk met jullie te doen had dat de wachttijden zo lang gingen duren. Maar nu is jullie wachttijd eindelijk in zicht en ik hoop dat jullie snel "het" telefoontje zullen krijgen.
    Ik zal jullie blog de komende tijd vast regelmatig bezoeken.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed moment om ook "op te biechten" dat ik jullie verhaal met veel interesse volg....eigenlijk is daar geen enkele logische reden voor te noemen....of misschien die dat ik het geweldig vind om te kunnen lezen hoe welkom en gewenst een kindje (twee kindjes kunnen)kan zijn; op jullie blog spat dat er van af! Ik hoop dat het telefoontje snel zal komen; heel veel sterkte de allerlaatste loodjes!!! Ik kom elke dag even spieken of er al nieuws is ;-)
    Groeten, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat we mee mogen blijven lezen met jullie. En dat doe ik al een aardig tijdje zo. We hebben wat afgemaild in de periode dat ik ook actief was met een blog. Het is zo fijn te lezen dat er nu eindelijk bijna een eind voor jullie aan al dat wachten komt. En dat moois kan een inbreker jullie niet afpakken!!! Nou hopelijk was het nu wel de laatste keer dat jullie zijn lastig gevallen. Nu uitkijken naar al dat moois wat jullie staat te wachten!! Laat die telefoon maar rinkelen en de jubelmail verschijnen.
    Groetjes, Colette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marlou, Igor en Majin,

    wat kanp hoe snel jullie alles weer kunnen relativeren, sjapooo....
    Ik geniet altijd heerlijk van jullie verhalen en weet hoe de spanning om te snijden is. Wij hebben vrienden die ook 2 dochters uit China hebben geadopteerd en hebben dat van dichtbij mogen ervaren. Hun jongste speelt altijd erg graag met onze jongste beide inmiddels bijna 9 jaar. Geweldig. Ga zo door en hou vol jullie gaan een geweldige emotionele tijd tegemoet en ik geniet op gepaste afstand met jullie mee!!
    Groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk om te lezen dat er nu veel mensen nu reageren dat ze een volger zijn, ook ik ben er 1 van!
    Wij hebben vorig jaar onze 2de kanjer mogen krijgen uit t prachtige China.
    vind t onzettend goed dat jullie zo postief zijn, maar je kunt ook niet anders he, met zo'n procedure erbij, wat een lange adem hebben jullie gehad!! Ook ik spiek elke dag om te kijken of er al nieuws is!
    groetjes en succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk krijgen jullie snel een kiekje van jullie 2e spruit. Spannende dagen!
    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,
    Ook ik ben een stille volger van jullie weblog.
    Wat vervelend allemaal. Hopelijk mag het telefoontje snel komen met goed nieuws.
    Groeten Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marlou,
    Ik ben ook een stille volger van jullie blog. Zelf moeder van drie dochters uit China en daarom enorm geinteresseerd in de belevenissen van andere adoptieouders. Ik ben dan ook blij dat er geen wachtwoord komt, ook al had ik me dat goed kunnen voorstellen na die vreselijke inbraken. Ik wens jullie veel sterkte daarmee en bovenal ontzettend veel voorpret op het bijzondere telefoontje dat jullie binnenkort gaan krijgen.
    Een hartelijke groet, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik lees ook al een tijdje mee... maar niet in stilte hihi ;-)

    Ik kon de afgelopen dagen niet reageren maar sjongejonge wat een ellende!!!!! Ik zal ons adres nog even doormailen, voor de zekerheid.

    Ondertussen wordt het spannender en spannender, oh meid dit zijn de laatste gruwelijke wachtloodjes!!! Nog even en dan weten jullie of jullie een zoon of dochter krijgen WAUW :-D

    We blijven meewachten en hier en daar een steuntje in de rug bieden... ondertussen geldt voor ons F5 F5 F5 F5 hihi.

    Liefs van Jeroen, Yvonne & En-Ping xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klaas en Patty1 juni 2012 om 19:42

    Nee, echt geen stille volger, maar regelmatig even berichtje plaatsen. Komt echt goed, en de beveiliging van jullie huisje ook. Het is maar materieel en een inbreuk op je privacy en dat is de bottelnek.

    Blijven lekker meelezen, en nog heel even en dan hebben jullie weer een mooie foto van jullie tweede chinese kindje, kunnen wij ook van een afstand meegenieten. En duurt het voor ons minder lang.

    Liefs van ons en eventje heel veel sterkte met al die mensen die maar nieuwsgierig zijn naar de binnenkant van jullie huis.

    liefs klaas en patty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben Marianne en heb via via jou blog te lezen gekregen.
    Ook wij hebben inlog datum 5 september 2006 en zitten ook bij kind en toekomst....dus als er 1 weet hoe moeilijk het is om zo lang te wachten dan zijn wij het wel.
    Ik denk dat wij in augustus toch maar zo bij elkaar in het vliegtuig kunnen zitten!
    Duimen dat we snel gebeld worden...had vandaag al wat kriebels maar deels doordat vriendinnen me gek maakten met dat het toch nu misschien wel zover zou zijn.
    Zelf heb ik heel erg het gevoel bij volgende week dinsdag....maar misschien meer omdat we ook op een dinsdag in januari telefoon kregen van onze eerste.
    Als je het leuk vind kunnen we wat contact opbouwen wellicht...
    Sterkte met alle toestanden rondom de inbraak.
    Ratten zijn het die ongevraagd de boel komen weghalen!

    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier nog een stille volger en trotse mama van 2 Chinese meiden van 10 en 12 jaar.
    Sterkte met de laatste loodjes en ik blijf jullie volgen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen