Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 23 mei 2012

En we wachten maar weer verder

Zojuist maar weer met K&T gebeld, maar daar zijn de voorstellen nog steeds niet binnen. Ze worden wel elk moment verwacht, maar nu is er dus nog niets. Helaas gaat over 20 minuten de telefoon er weer af, dus we zullen gewoon weer moeten wachten. Ik heb nog wel gevraagd of de site misschien vandaag nog wordt aangepast indien de voorstellen vanmiddag nog binnenkomen (mits er natuurlijk voor iedereen een voorstel bij zit), maar dat gaat niet lukken, want de persoon die de envelop open mag maken is er vanmiddag niet. Het wordt dus naar alle waarschijnlijkheid morgen. Het enige positieve aan dit gesprek was, dat de persoon die ik deze keer aan de lijn had mij bijna verzekerde dat er voor iedereen echt wel een voorstel bij zal zitten. Ik moest me echt geen zorgen maken. Ja-D dat is lekker makkelijk praten. Ik zeg, eerst zien dan geloven.

9 opmerkingen:

  1. Pffff de spanning loopt behoorlijk op zeg!!!! We blijven doorduimen en op de F5 knop drukken...we houden jullie nauwlettend in de gaten :-D

    Go go go!!!!

    Liefs van Jeroen, Yvonne & En-Ping

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een spanning zeg!!! Hopen dat je morgen duidelijkheid hebt. En natuurlijk zit er voor jullie ook een voorstel bij! Dat kan toch niet anders. Maar snap je gevoel wel hoor. Eerst zien, dan geloven. Hopelijk kun je morgen de spanning een beetje van je af laten glijden als blijkt dat jullie dossier er ook bij zit. Kom maar op met die jubelmail morgen!!
    Groet, Colette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poe, want worden jullie op de proef gesteld. Op de site van Wereldkinderen is te lezen dat er 2 voorstellen zijn binnengekomen. Dan kan het toch echt niet meer lang duren voordat K&T voorstellen binnen krijgt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, lieve mensen,
    Wat is dit zenuwslopend.
    Ik had zo gehoopt heel goed nieuws te lezen, maar helaas, ze houden jullie wel enorm in spanning.
    En ik kan me je onrust heel goed voorstellen.
    Je wil na al die jaren wachten toch eindelijk weleens duidelijkheid.
    Weet dat we aan jullie denken.

    Liefs en nog maar eens een hele dikke wachtknuffel.
    Jan, Bianca (die zich momenteel ook heeel erg onrustig voel ;-)) en Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom net thuis van werk .... onverwachts moeten overwerken, en ik dacht even kijken of er groot nieuws is .... maar helaas, nog een dag spanning voor jullie en voor jullie meisje "niet leuk".

    Hopelijk doe je een oog dicht vannacht ..... morgen kom ik weer kijken hoor.

    xxx Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. meiss meiss wat wordt die spanning voor jullie opgevoerd zeg, echt killing tjeempie!! Wij zitten elke dag wel een paar keer op jullie site te kijken! Hou vol nog heeeeeeel even gaan we inmiddels wel vanuit! Hoop dat je vannacht een beetje slapen kunt! Zo niet mag je altijd mailen hihihi (wink) Denk aan jullie, xxx van een ander onrustig typje en haar heerlijk rustige relexte vent (soort van dan, grijns!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou vandaag dan DE dag worden ????? Ik hoop het echt want deze spanning moet zowat ondraaglijk zijn voor jullie. Ik ben vandaag vrij dus zal heel vaak komen kijken of er al een nieuw (en met goed nieuws) berichtje is van jullie. Heel veel sterkte met (hopelijk) de laatste uurtjes afwachten !

    Marian uit Oosterhout.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De tijdmeting bij mijn reactie klopt overigens niet, het was 24 mei 6.45 uur toen ik voorgaand berichtje postte ;-)

    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ppppffff ze houden jullie wel in spanning !!!
    Ik hoop dat jullie na al die jaren wachten vandaag te horen krijgen dat jullie dossier weer in Nederland is......ga flink voor jullie duimen en hopelijk dan niet te lang wachten op HET TELEFOONTJE.
    Succes met de laatste wachtloodjes !!

    Groetjes Natasja (mama van Yinthe en Xem)

    BeantwoordenVerwijderen