Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

maandag 28 mei 2012

Zo lief !!!!!!!!!!

Vandaag weer zo'n prachtige dag. Vanochtend lekker op ons gemak wat aangerommeld en om 13.00 uur stonden Marcel, Karin en Fenna voor de slagboom. Eerst hebben we op de veranda wat gedronken en gegeten en daarna zijn we lekker naar het strandje gegaan. Opnieuw hebben de kids zich kostelijk vermaakt en ons zal je ook zeker niet horen klagen.
Even afkoelen
De 3 waternimfen
Een adonis die uit het water kwam lopen. Om 17.00 uur zijn we weer terug naar de caravan gegaan om aan de voorbereidingen van de bbq te beginnen. Precies om 17.30 uur werden deze voorbereidingen onderbroken en kreeg ik van Karin een tas in mijn handen geduwd. MaJin en ik mochten deze samen openmaken en toen deze open was zagen wij dat de tas helemaal gevuld was met cadeautjes. Er zat ook een kaart bij met de volgende tekst; Lieve Loutje, Nog "even" doordromen en dan weet je eindelijk wie de nieuwe man of vrouw in je leven wordt. Wij weten hoe lang dit "even"wachten nog duurt en hoe frustrerend het is om de klok vooruit te zien gaan en om 17.30 uur te constateren dat ze vandaag weer niet gebeld hebben. Daarom een pakket met bruikbare (en niet bruikbare) dingen om jou (en soms ook Ieg en Jin) de komende weken door te helpen. Je mag elke dag om 17.30 uur als K&T weer niet gebeld heeft iets uitpakken. Natuurlijk moet je ons laten weten wat je hebt uitgepakt. We hopen dat er nog een heleboel pakjes dicht blijven en dat je lekker snel gebeld wordt. XXX Kaat en Ing
Natuurlijk mocht ik gelijk het eerste pakje openmaken en daarin zat een spat waterdicht tasje, waarmee ik mijn telefoon veilig mee in de douche kan nemen. Tevens zit er een briefje en een potlood in zodat ik ook gelijk aantekeningen kan maken. Hier ben ik super blij mee. De inhoud van de tas ziet er nu nog zo uit;
Dit is toch echt te lief en te leuk. Heb ik niet de allerliefste vriendinnen die een vrouw zich wensen kan. Nou, ik vind van wel. Nogmaals super bedankt lieve schatten. Na deze leuke onderbreking zijn we lekker gaan eten en hebben we nog een hele gezellige avond gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten