Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 24 mei 2012

Yessssssssssssssssssssssss

Eindelijk, het verlossende woord is eruit. We zitten erbij. Wat een enorme opluchting is dat. Ik was van plan om vanmorgen rond 10.00 uur te bellen met K&T, maar om 9.30 uur begon het zo te kriebelen en besloot ik alvast op de site te kijken om te zien of die misschien al was bijgewerkt en tot mijn grote vreugde zag ik dat K&T inderdaad de datum had aangepast naar 11 september 2006. Ik gelijk in een jubelstemming, want als K&T dit op de site zet en je bent niet door hen gebeld, zou je dossier erbij moeten zitten. Toch wilde ik graag nog wat extra bevestiging, dus toen gelijk maar K&T gebeld. Helaas kreeg ik dezelfde persoon aan de lijn, die ik dinsdag ook had gesproken en waar ik niet echt een goede klik mee heb. Het koste dan ook enige moeite om haar ertoe te bewegen even te controleren of ons dossier echt bij hen was binnengekomen, maar uiteindelijk heeft ze dit toch gedaan en ze kwam met de mededeling dat ik echt gerust kon zijn en dat er echt een voorstel voor ons bijzit. YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Op de vraag, wanneer wij nu ongeveer Het telefoontje konden verwachten, moest ze het antwoord schuldig blijven. Over het algemeen ligt dit tussen de 3 a 4 weken, dus daar moest ik maar op rekenen. Er komt dus een nieuw aftel/stickervel met 28 vakjes in de hoop dat deze niet helemaal vol geplakt hoeft te worden. Maar goed, het voorstel is er (bij K&T), dus onze procedure krijgt eindelijk een happy end.

19 opmerkingen:

  1. YEAHHHHHH partytime!!! NU is het echt aftellen, wauw beetje jalours hoor hihihi zou willen dat wij ook zo konden aftellen. Maar zo ENORM blij voor jullie!! Eindelijk een eind aan dit lange zenuwslopende proces. Maak er een prachtige dag van en heel veel wachtgeduld en succes voor de laatste daagjes / weekjes. Hele dikke smak

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk op jullie site en zie dat er 36 seconden geleden een Yessssss op geplaatst is. Gefeliciteerd allemaal!!!!
    Die 3 tot 4 weken worden meestal niet volgemaakt hoor. Succes met nog wat meer wachten en geniet van dat laatste koekje.
    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!!!! Eindelijk. Nou, we wachten met jullie met spanning af naar jullie voorstel.

    Groetjes,
    Anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige BLOG !!!

    Yes jullie zitten erbij ... nu nog het spannende telefoontje, maar dit is binnen !!

    GEFELICITEERD !!!

    groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met dit langverwachte nieuws!!
    Op naar de volgende fase. Nu maar hopen dat het telefoontje met hét voorstel snel mag komen.

    Geniet maar lekker van dit nieuws!
    Gr.
    joost

    BeantwoordenVerwijderen
  6. marlou,igor en maijin,

    Hiep hiep hoera.

    Nu wachten op het andere telefoontje.
    Spannend.

    Dikke kus tante margriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eindelijk, alvast van harte.
    Nu nog een paar heeeele spannende weken.

    Echt de laatste loodjes met het eind in zicht. Dat moet een jubelstemming geven.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad Eindelijk!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop voor jullie dat ze alles heel snel vertaald hebben etc. Zodat jullie snel mogen weten wie jullie zoon/dochter/broertje of zusje mag worden.

    Lieve groeten van Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joehoe, eindelijk het verlossende woord.
    Na al dat lange wachten is nu (bijna) een einde gekomen.
    Jullie dossier zit erbij.
    Nog even wat zenuwslopende weekjes om te weten wie er bij jullie gezinnetje gaat horen.
    Ohhhh, ik ben zo blij voor jullie.
    Ga er maar heeeeeeerlijk van genieten.
    Jullie weekend kan niet meer stuk.

    Liefs en een hele dikke blijde knuffel,
    Jan, Bianca en Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo blije mensen,
    Al jaren volg ik jullie blog over de reis naar jullie jongste spruit. Jaren geleden schreef je te verwachten om eind 2011 een voorstel te krijgen. 'Allemachtig dat is ver weg' dacht ik toen. Maar nu eindelijk is het zover, jullie voorstel ligt in NL. Nog veel later dan verwacht maar goed! Kon je maar even met dat voorstel bij de plaatselijke Chinees langs om het te laten vertalen hè!! ;-) Nu nog zoveel weken wachten. Ik geniet al jaren van je blogs, schrijfstijl etc. dus ik zal komende tijd vast genoeg te lezen krijgen!! :-) Veel succes met de komende zware weken wachten maar jullie zullen vast het leukste, liefste en knapste kindje gaan krijgen!!
    Groetjes, Lin (blogaholic;))
    Ps hopelijk is dat laatste koekje nog te eten...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk nieuws. Eindelijk is het zover. Eindelijk ligt jullie dossier waar het hoort; in Nederland! Eindelijk is het dossier terug van (lang) weggeweest. Na zes jaar zit het wachten er echt bijna op. Nu nog de laatste zenuwslopende weekjes, mobiel op zak, altijd in het oog, tig keer checken of je niet een oproep hebt gemist, elke dag hopen, wordt dit DE DAG waar we zolang op gewacht hebben! EINDELIJK! Dat is een feestje waard!
    Wij duimen met jullie mee dat jullie snel alle info over jullie kindje krijgen. Spannend hoor! Wij wachten in spanning mee.
    Groet, Colette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve mensen, eindelijk Yesssssssssssssssss.
    Met ingehouden adem deze week de berichtjes gevolgd.
    Deze procedure eindigd met een happy end, maar dit is ook de start van een hele nieuwe roerige periode.
    Fasten your seat belts, want nu gaat het pas echt beginnen.
    Maar voor de eerst volgende weken kunnen we eerst nog even gewoon doorademen. Hopelijk lukt dat bij jullie ook.
    Groetjes van ons,

    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Eindelijk al zolang volgde we elkaar en ik bleef volhouden ook nadat onze kids er waren. Pffffff wat een lange zit was het naar jullie tweede oosterse wonder, maar nu is dan echt het eind in zicht. Wij wachten met spanning mee op het telefoontje word het een meisje of word het een jongetje ?
    XXX Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw eindelijk!!!! En nu wachten tot "HET" telefoontje. het zullen lange dagen worden ( weet ik uit eigen ervaring :-) ) maar ze gaan je bellen, en dat is een FEIT!!!! spannend hoor!

    ik hou de site in de gaten!!
    liefs karen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Edwin, Anita en Xue-Ling25 mei 2012 om 09:22

    HEERLIJK!!!!!! Het lange wachten met EINDELIJK een eind in zicht. Op naar jullie voorstel! Spannend: wordt het een ventje of een meid, hoe jong / oud, en uit welke provincie..... ooowwww.....
    Geniet van dit mooie nieuws en we wachten met spanning op wat er komen gaat de komende weken!

    Liefs,
    Edwin, Anita en Xue-Ling

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En of dat een yessssss is! EINDELIJK! Een hele dikke kus!
    Jol en Marc

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super goed nieuws!! Wat een opluchting en ontlading!
    Op een bureau in Nl, in ene heel dichtbij, ligt het dossier met julli nieuwe kindje en brusje.........laat het telefoontje maar heel snel komen! En Shi, Aoying, Marcel &
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marlou,
    wat superfijn dat jullie gematched zijn!!! Ergens in Nederland zijn mensen aan het vertalen en die weten al wie jullie zoon of dochter is. En in plaats van een opluchting is daar ineens een hele andere spanning voor in de plaats gekomen. Bij ons belde K&T met 2,5 week. Dat behoorde tot de onmogelijkheden, dus ik was bang voor slecht nieuws. Niets was minder waar! Ik hoop dat jullie ook zo snel gebeld gaan worden.
    Hartelijke groeten, Erik, Irene en Joshua

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooh kijk ik ook hier even niet ivm de verjaardag van Zonnetje en wat pleegzorgperikelen en wat mis ik dan!! het op 1 na mooiste bericht in al die jaren!! Jullie zitten erbij!!! Geen adviezen hier om die weken door te komen.. Hier namen we al eerder een ander pad.. maar oooh wat ben ik blij voor jullie!! Eindelijk Eindelijk Eindelijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen