Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 29 mei 2012

Wat een domper.

We gingen natuurlijk super blij het weekend in en we hebben het ook alle dagen ontzettend naar onze zin gehad. Ook vandaag was het weer gezellig met Ingrid, San en de kinderen. Lekker weer naar het strandje geweest, 's avonds samen een lekkere pastasalade gegeten en natuurlijk het tweede pakje uitgepakt. Deze keer werd ik verblijd met een Tena pants, voor de momenten dat ik het niet meer droog kan houden. Rond 18.30 uur zijn we aanstalten gaan maken om de boel op te ruimen en om 19.30 uur zaten we in de auto op weg naar huis. Wat waren we in een goed humeur toen we naar huis reden, maar wat sloeg dat snel om toen we voor ons huis stonden. Want jawel, weer stond de poort open terwijl wij er zeker van waren dat we deze op slot hadden gedaan. MaJin en ik zijn in de auto blijven zitten en Igor is de plaats op gelopen om polshoogte te nemen. Al snel zag hij dat er aan de zijkant een raam openstond en via dat raam zag hij dat het raam van de net geplaatste schuifpui, zo'n 3 weken geleden vervangen als gevolg van de inbraak in februari dit jaar, ingeslagen was. Igor is gelijk teruggekomen en heeft MaJin en mij naar mijn ouders gebracht en zelf is hij teruggegaan om de schade op te nemen. Ons meisje was weer helemaal van streek en neem haar dat eens kwalijk. Al snel kregen we een telefoontje (nee, niet HET telefoontje) van Igor met de mededeling dat de schade deze keer wel mee viel. "Alleen" de laptop en de fotocamera waren weg, maar aan de rest zijn ze niet toegekomen, omdat ze waarschijnlijk zijn geschrokken van het alarm. Van ons meisje hebben ze deze keer gelukkig niets meegenomen en dat vond ze erg fijn om te horen. Natuurlijk zitten we nu wel weer met schade aan de schuifpui en de nieuwe poort, maar dat wordt allemaal wel weer geregeld. Ik heb nu wel meteen gebruik kunnen maken van mijn tweede cadeautje, want ik kan iedereen wel vertellen dat ik behoorlijk over de zeik was (excuses voor mijn taalgebruik). MaJin is vanavond bij opa en oma blijven slapen en wij hebben hier de boel weer opgeruimd. Heel het huis lag vol glas. Onbegrijpelijk dat ook weer niemand iets heeft gehoord, want het moet een knal hebben gegeven. Morgenvroeg brengen wij samen MaJin naar school, zodat we de juf kunnen vertellen wat er is gebeurd en dat ze ons meisje even in de gaten moet houden. We hebben nu al schrik als we straks naar China mogen. Ik geloof dat we nu liever zouden kiezen voor thuisbezorgen i.p.v. afhalen. In ieder geval brengen we tegen die tijd alle waardevolle spullen elders onder. PS Lieve, lieve mensen ik vind het heel vervelend om er nogmaals om te moeten vragen, maar opnieuw ben ik tal van adressen kwijtgeraakt en de tijd begint nu toch wel te dringen. Willen jullie nogmaals je adresgegevens aan ons doorgeven, zodat jullie zeker niet overgeslagen worden voor het aankomstkaartje. Ik beloof dat ik ze gelijk op het externe geheugen zet, want deze laten ze toch wel staan (en ik schrijf ze in een schrift, lekker ouderwets).

10 opmerkingen:

  1. ooo nee dat meen je niet.. gewoon weer ingebroken.Wat zullen jullie geschrokken zijn. Je zou bijna denken dat het dezelfde personen zijn die weten dat jullie vaak naar de caravan gaan. wederom sterkte...

    karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onee, niet weer.
    Houdt het dan nooit op. Het is niet te geloven.
    Ik kan me voorstellen dat jullie ook nu weer enorm geschrokken zijn.
    En vooral Majin.
    Misschien is het een optie als jullie naar China gaan, dat er iemand in jullie huis verblijft, zodat jullie met een gerust hart jullie wondertje op kunnen halen.
    Het zou zo jammer zijn, dat de angst dat er weer iemand inbreekt het geluk en de vreugde overheerst.
    Hoop dat jullie het toch snel een plekje kunnen geven.
    Ik denk aan jullie.
    Liefs en hou je taai,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOI, wat balen voor jullie.
    Het zou kunnen zijn dat ze jullie blog in de gaten houden, en dan zien wanneer jullie op de camping zijn.
    Het is bekent dat inbrekers bijv. de hyves goed in de gaten houden en dan bijhouden wie er weg zijn en dan hun slag slaan.
    Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat het rotgevoel snel om zal slaan door HET TELEFOONTJE !!

    groetjes van Marjan
    trotse mama van Jasmijn (bij ons sinds 29-06-2006 uit Hunan)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marlou, Igor en MaJin.
    Dit is toch echt te vreselijk voor woorden. Laat dit rotgevoel niet te lang overheersen en probeer de schade zo snel mogelijk te herstellen en deze narigheid achter je te laten (makkelijk praten van mij, maar ik bedoel het goed). Laat het de pret van al het goede nieuws niet drukken en kijk vooruit naar het mooie dat komen gaat. Sterkte met alles.
    Groetjes, Patricia
    en ook van Jean-Paul, Bibi, Mika en Fee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach nee toch, wat een ellende zo op de valreep nog weer... misschien een idee om tijdens verblijf in China straks iemand in huis te hebben? Veel succes en sterkte maar weer. Mail afzonderlijk nog de gegevens!

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klaas en Patty29 mei 2012 om 18:50

    Jeetje zeg, dat is zeker schrikken, ze moeten met hun tengels van andermans spullen afblijven, ga lekker er zelf voor werken of sparen. Sterkte hoor.
    liefs Klaas en Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blehhh wat een rotstreek toch weer. En wat kun je er over zeggen helemaal niks want jullie voelen je er niet beter door. Ik vind je cadeautje van deze dag wel helemaal super onwijs leuk bedacht jammer dat je het moest gebruiken voor zo n geval als dit. Alhoewel....! Mocht je er ooit achter komen wie de inbrekers geweest zijn dan zeg jij niet stelen maar krijgen en dit is het eerste wat je krijgt een tena, zeik....hihihi Heel flauw maar zoooo passend voor die gasten!! Meiss jullie hebben al bewezen sterke personen te zijn dus hier komen jullie absoluut doorheen! Hou je taai!! Wij zijn blij dat het allemaal maar materiaal was op naar weer mooie momenten!! Dikke knuf Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh wat sneu allemaal weer. Weer een inbraak, weer dat onveilige gevoel in je eigen huis.
    Misschien inderdaad toch gaan denken aan een wachtwoord op je blog???? Het is natuurlijk hartstikke leuk als iedereen mee kan lezen, dat vond ik zelf ook altijd, al die leuke berichtjes die we ontvingen. Maar het nadeel is dus ook dat ook NIET leuke mensen kunnen meekijken. Maar...........komt het een ww op jullie blog, hoop ik dat ik nog wel mee mag kijken?? Sterkte ermee! Domper op het mooie weekeind inderdaad!!
    Groet, Colette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Edwin, Anita en Xue-Ling30 mei 2012 om 11:12

    Wat een enorme domper zeg. Weer hetzelfde..... weer zo'n enorm onveilig gevoel. BLEEGH..... (en nu druk ik me even netjes uit, maar er zitten een paar andere woorden in m'n hoofd.....)
    Veel sterkte met de verwerking en nadenken hoe jullie dit gaan doen als je in China zit.....
    Toch een waakhond?
    Groetjes,
    Edwin, Anita en Xue-Ling

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooo neee.. en toen weer helemaal de andere kant..
    Want een ontzettende domper weer.. zucht..
    Ik las al dat er geen ww komt.. maar jeuh..
    zucht ben er even stil van.. en heb heel hard de neiging te roepen : maar jullie voorstel ligt in NL.. en die kan niemand pikken!
    gewoon om de blije kant extra te roepen.. maar jeuh... weer in je huis.. blegh..

    BeantwoordenVerwijderen