Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 22 mei 2012

Even snel

Ik heb vanmorgen iets na elven met Kind en Toekomst gebeld, maar zij wisten nog van niets. Bij hen waren er in ieder geval nog geen voorstellen binnengekomen. Helaas is Kind en Toekomst maar tot 12.00 uur telefonisch bereikbaar, dus ik ben nu afhankelijk van het bijwerken van hun website. Ik ga er dus maar vanuit dat we op zijn vroegst morgen pas wat horen, maar dat hoop ik natuurlijk niet want dan wordt het opnieuw een slapeloze nacht voor ons alledrie. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR UPDATE: Van het bijwerken van de site hebben we het niet moeten hebben, want die is nog onveranderd. Van de welwillendheid van K&T ook niet. Om 16.00 uur heb ik namelijk nog een fax gestuurd met het vriendelijke verzoek mij toch nog even te bellen, maar helaas is daar geen gehoor aan gegeven. Best raar als je bedenkt dat K&T er op heeft gestaan dat we de afgelopen 6 jaar regelmatig contact met ze zouden opnemen, ook al was er niets te melden. Nu we op het punt staan om een voorstel te krijgen en het voor ons dus heel spannend is lijkt het wel of ze het als zeer vervelend ervaren dat ik ze bel. Maar goed dat is dan jammer, want morgen bel ik ze gewoon weer.

2 opmerkingen:

  1. Oh Marlou, zo herkenbaar die laatste uren.............wat een ontlading straks na al die jááááren..............ik kijk niet op je site: ik hoor je vast vanuit Noord juichen hier ;)
    Groeten, Annemarie
    .........vandaag voorsteldag van En Shi.........4 jaar geleden alweer............en al die tijd waren jullie gewoon aan het wachten...........wat was het afzien en doorzetten en nu: eind in zicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Edwin, Anita en Xue-Ling23 mei 2012 om 10:44

    En???? vandaag al gebeld???
    Hoop zo op goed nieuws......

    Sterkte met de laatste loodjes..... (en het feit dat je nu echt dat laatste (oude) koekje mag opeten....)

    Edwin, Anita en Xue-Ling

    BeantwoordenVerwijderen