Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 16 mei 2012

En de spanning stijgt weer ....

Inmiddels zitten we weer halverwege de maand mei en ruim 3 weken na de vorige voorstellen, dus de geruchten kunnen elk moment de kop opsteken. De spanning omtrent de cut-off datum is er niet zo zeer, want we weten dat 5 september erbij zal zitten, maar of ons dossier toevallig niet over het hoofd is gezien dat is maar net de vraag. Om wat duidelijkheid te krijgen heb ik zojuist nog even contact gehad met Kind en Toekomst en daar wisten ze mij te vertellen dat slechts bij hoge uitzondering er weleens een dossier niet bij zit, maar dit komt echt zelden voor. Kortom ik ben toch niet gerustgesteld. Het worden dus nog even een paar zware weken. Gisteren heb ik het laatste van de 4 gelukskoekjes die we vorige maand uit de mand mochten halen opengemaakt en opgegeten (voor mijn maag is het beter om hier steeds wat ruimte tussen te laten daar ze al ruim een jaar over de datum zijn) en wat stond er op het briefje; SPANNENDE TIJDEN STAAN U TE WACHTEN Daarmee hebben ze het helemaal bij het rechte eind. Komende dagen maar voor voldoende afleiding zorgen, dan is het snel volgende week.

4 opmerkingen:

  1. Ik ga zaterdag met wat vriendinnetjes naar een concert, zin om mee te gaan??? heb je wat afleiding ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, het wordt inderdaad erg spannend. Ik kijk steeds op je site of er al nieuws is.
    Het is wel weer een heerlijke spanning (tenminste dat vind ik)
    Nou meis, zoek maar heel veel afleiding, des te vlugger gaat de tijd.
    En we blijven jullie blog in de gaten houden.
    Heel veel wachtsterkte.
    Liefs,
    Jan, Bianca en Sam (die ook met spanning zitten te wachten op een voorstel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid wat een super spannende tijd beleven jullie nu, kan me voorstellen dat je maag hier ook wat van slag door is ;-) Het laatste koekje ligt te wachten, kan ieder moment gegeten worden... WE KUNNEN NIET WACHTEN!!!!

    Succes met de aller aller aller laatste wachtloodjes, nog even...

    Liefs van K3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg spannend dus de komende dagen voor jullie !!!

    ga duimen dat jullie snel bericht gaan krijgen.

    doeigggg Elizbeth.

    BeantwoordenVerwijderen