Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 7 juni 2012

En weer is er een dag voorbij

Opnieuw hebben we vandaag om 17.30 uur een cadeautje uit de wachttas mogen pakken. Deze keer was het een cadeautje voor een zwaar moment en wel een Dora dominospel voor kinderen van 3+. Deze gaat straks dus mee in het koffer (voor een zwaar moment, wat zich in China ongetwijfeld een keer voor zal doen). Gisteren zat er een puzzelboek met o.a. kruiswoordraadsels in voor onze andere meid. MaJin was hier dolgelukkig mee en ging gelijk aan de slag. Super leuk al die pakjes, maar het liefst heb ik toch dat morgen rond 15.00 uur mijn telefoon gaat en dat ik dan hoor; Hallo met ..... van Kind en Toekomst, komt het gelegen ? :-D) Zoniet, dan gaat er weer een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weekend overheen en dat hebben we natuurlijk liever niet. Het wachten valt ons inmiddels behoorlijk zwaar. Het enige wat ons nog een beetje op de been houdt is het idee dat we er nu twee volle weken op hebben zitten en dat het vast niet nog eens twee weken gaat duren. Daarnaast zou ik onze "reisgenoten" nogmaals willen vragen om ons te mailen op oostersekanjers@hotmail.com. Helaas hebben wij na de reactie op onze site nog niets van hen vernomen en het lijkt mij ontzettend leuk om de voorpret met elkaar te kunnen delen.

7 opmerkingen:

  1. Weer een dag gered, ik hoop met jullie mee op mooi nieuws morgen!
    Het gaat er echt aankomen..!

    groetjes
    Celeste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha toppertjes, Heeeeelleeeee dikke knuffel, hoop onwijs met jullie mee dat vandaag jullie telefoon gaat rinkelen!!

    XXX Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Edwin, Anita en Xue-Ling8 juni 2012 om 10:39

    Feest dit weekend of toch niet?...... ik hoop en duim voor jullie dat ze nog even bellen...... Het is zooooo slopend dat je al weet dat er een dossiertje bij iemand op z'n bureau ligt maar dat je er niet aan mag komen..... GRRRRRRR......
    Sterkte vandaag!
    Knuffel
    Edwin, Anita en Xue-Ling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit hier HEEL hard te duimen... telefoon GA NOUUUUUU!!!!

    Dikke knuffel van K3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En.....................heeft die al gerinkeld??? Kom op met die jubelmail vandaag!!! Kom op K&T, even bellen nu!
    Groet, Colette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weet hoe spannend het is, wij zijn recent terug met een regulier voorstel...Wij werden in de derde week gebeld einde van de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jemig, schrok me het apenzuur van je titel, Jaaaaaaaaa dacht ik er hangen slingers, welke kleur??? Maar helaas nog `even" geduld hebben.

    Keep up Sweeties!

    XX Shei

    BeantwoordenVerwijderen