Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

vrijdag 8 juni 2012

Slingers !!!!

Ja, dat is het cadeautje wat we vandaag weer om 17.30 uur mochten uitpakken. De trouwe lezers weten wat dit betekent. Weer is die mooie roze telefoon van mij niet gegaan. Ondanks alle duimen die voor ons hebben gedraaid vandaag, heeft dit niet mogen helpen. Morgen dan toch maar die blauwe ballon in huis halen. Dit betekent wel dat ik de komende 2 dagen zonder telefoon naar de wc kan en dat we in ieder geval nog 2 pakjes uit de tas mogen halen. Even voor Karin en Ingrid, het volgende hebben we al uitgepakt; waterdicht tasje voor de telefoon (makkelijk tijdens het douchen), Tena pants (inmiddels al wel een keer gebruikt), oordopjes, touw, stresballetjes, eetstokjes, roze sokjes ( zou het dan toch ....?), vlaggenlijn (oranje), puzzelboek, wegwerpwashandjes, Dora dominospel, relaxsetje met maskertjes (nou, werkt op dit moment voor geen meter) en dan de slingers van vandaag (Waar is het feestje ...... nou hier niet). Wat raden jullie aan om zeker nog uit die tas te halen ???

4 opmerkingen:

  1. Misschien voor in het weekend nog een emo-eet-ding? En verder moet ik even heel hard nadenken wat er ook alweer in de tas zit... ha ha in ieder geval ook nog wat leuke dingetjes voor na het voorstel hoop ik. Moet bekennen dat ik vandaag ook de hele dag mijn mobiel bij me heb gehad; ik hoop natuurlijk heel snel ook HET telefoontje van jou te krijgen.... Maar bedenk dat wij exact 3 werkweken + 1 dag hebben moeten wachten dus verheug je niet teveel op aanstaande maandag......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou vol (ik weet het je kan niet anders)
    maar dit soort wachten (je weet dat er wat is, maar wanneer komt het) hebben we met pleegzorg ook gehad, de eerste keer 3 maanden gewacht (hoorden we de namen, het verhaal, geen foto en toen toch weer ingetrokken) de 2de keer 4 weken (er is wat, maar we kunnen nog niets zeggen)
    De beloning voor al dat wachten is fantastisch.. het wachten is slopend.. Sterkte. Iedere dag duurt maar 24 uur, en een voordeel het gaat vanzelf voorbij en is 24 uur dichterbij dat ene telefoontje!
    Celeste

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GRRRR weer wachten. Ik vond het bij ons al zoooo lang duren ( minder dan 1 week). Probeer ondanks alles dit weekend te genieten en ik ga heel hard duimen dat maandag HET telefoontje gaat komen. Liefs Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai lief, ik zou t kleine pakketje met daarop een sticker met 'kadootje' deze week uitpakken. Verder maakt t volgens mijn niet zoveel uit.
    Ik gok nu op woensdag voor jullie. Ik weet niet waarom maar dat zit steeds in mijn hoofd!
    Morgen hebben we gelukkig weet een dagje afleiding. Zijn jullie ca 11.45 bij t theater?

    Kusss van Kaat

    BeantwoordenVerwijderen