Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 13 juni 2012

Net zelf maar even met Kind en Toekomst gebeld

Onder het mom van nog even de telefoonnummers controleren heb ik vanochtend toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar Kind en Toekomst gebeld. Gelukkig trof ik deze keer geen Anja, maar Geeske waar ik overigens niet zo'n moeite mee heb. Ze reageerde zelfs erg vriendelijk en ik heb de vragen kunnen stellen die ik wilde stellen. (Soms tref je daar wel eens iemand waarbij je volledig lam slaat i.v.m. het onbegrip waar je tegenaan stuit) In ieder geval kloppen de telefoonnummers (wat verassend !!), weet ik op welke wijze de stukken na voorstel naar ons toe gestuurd worden en hoelang het straks nog ongeveer gaat duren voordat we naar China mogen. Tot slot kon ik het toch niet laten om te vragen of er al wat meer bekend was, maar helaas was dat niet het geval. Wat ik uiteindelijk aan informatie kreeg was, dat er voor ons in ieder geval leeftijd ontheffing is aangevraagd (dat vermoeden hadden we al) en dat de papieren nog niet terug zijn van justitie. Toch geef ik de hoop voor vandaag nog niet op. In het begin van deze procedure heb ik ook eens contact gehad met Kind en Toekomst, toen om te vragen of zij mij het matchingsformulier wilden mailen of faxen, zodat ik dit gelijk kon invullen. Zij hadden toen onze beginsel toestemming en gezinsrapport al wel binnen. Dit wilden zij echter niet doen en ik moest gewoon maar even geduld hebben. (inmiddels al ruim 6 jaar) Toen ik die middag thuis kwam van mijn werk lag de envelop met het matchingsformulier gewoon al in de brievenbus, dus die was de dag daarvoor al verstuurd en daar hadden ze niets van gezegd. Dus wat mij betreft kan het nog steeds vandaag.

6 opmerkingen:

  1. hihihi, t is wel leuk om te lezen dat het ongeduld, zenuwen en verwachtingen heel herkenbaar zijn. Meid meid wat een onrust brengen deze weken bij jullie in huis. We hopen dat jullie gebeld gaan worden vandaag en hou vol hoor!! (t is geen optie dat doe je toch hahaha) maar je snapt hm wel! Dikke Digitale Wachtknuf voor vandaag en toi toi toi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Edwin, Anita en Xue-Ling13 juni 2012 om 10:35

    Bellen met "vragen" waar je zelf het antwoord wel op weet is altijd goed. Maar het blijft altijd ijdele hoop dat je ook echte informatie krijgt bij K&T. We duimen vandaag gewoon weer lekker door enne...... we hopen dat dit weekend de vlag bij jullie uithangt!

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wendy Buskermolen13 juni 2012 om 10:55

    Oooohhh zo herkenbaar, wij hebben ook de volle 4 weken moeten wachten voor HET telefoontje kwam, slopend. Wij hebben ook elke week contact gezocht met K&T na de 2e week,hopend op maar enigszins een klein beetje info. Ze zijn heel goed in het niet loslaten van info. We duimen dat vanmiddag de telefoon gaat bij jullie en het dan wel iemand van K&T is.
    Gr Wendy moeder van Lisanne en Senn (beide uit China)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend.. en zo frustrerend dat je zelf niks kunt bespoedigen terwijl K&T noppes los laat.
    Het verhaal van het chequen van telefoonnummers ken ik; ahum, zelf ook gedaan.
    Ik vond het vooral moeilijk dat ze ons dossier erbij pakte terwijl ik belde en dan "gewoon" zagen wie onze dochter/zoon was en ik als moeder niet, grr.
    En ja, leeftijd ontheffing kost extra tijd, daar weten wij alles van..
    Kruip nog effe die laatste loodjes, hopelijk volgende keer roze of blauwe wolken!!
    Hartelijke groet, Laura
    www.gitesdelacascade.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. we blijven maar duimen voor jullie dat de telefoon echt snel zal gaan rinkelen. Het verhaal dat KenT niets wil/kan loslaten komt mij helemaal bekend in de oren....

    Ik hoop toch zo dat je bijna het laatste kadootje uit de zak hebt gepakt en dat de roze of misschien toch blauwe ballonnen uitgehangen kunnen worden.

    Voor nu heel veel succes met de laatste wachtloodjes....

    Succes,
    Nataschja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GRRRRRRR... nou wat vreselijk frustrerend allemaal. Ik zou ook helemaal 'gek' worden van de spanning. Maar het is niet anders. Hahaha dan zal morgen de telefoon wel gaan. (hoop ik voor jullie)

    Sterkte en succes.

    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen