Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 14 juni 2012

We gaan de 4de wachtweek in

Het is nu 17.00 uur en we zijn opnieuw NIET gebeld. Vanmorgen stond ik al op met het gevoel dat het vandaag niet zou gaan gebeuren en helaas heb ik gelijk gekregen. Het voordeel was wel dat ik vandaag een stuk minder emotioneel was. Nu blijft er deze week nog een dag over, maar ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze op vrijdag door Kind en Toekomst zijn gebeld, dus ik ga er eigenlijk alweer vanuit dat het volgende week gaat worden. We beginnen op dit moment aan onze 4de wachtweek (zucht). De planning voor dit weekend zal waarschijnlijk ook moeten wijzigen, want we hadden gehoopt zaterdag lekker te kunnen gaan shoppen voor onze tweede kanjer (en dan natuurlijk ook voor onze eerste) en zondag is het natuurlijk vaderdag en naast de bezoekjes aan onze vaders, zouden we alvast wat aan het kamertje gaan doen. Dit zal (waarschijnlijk) dus nog even uitgesteld moeten worden, maar wat dan. Heeft iemand misschien een leuk idee, waardoor we het weekend goed door kunnen komen ??? Cadeau van vandaag ???? (het is nog geen 17.30 uur) UPDATE: Cadeautje van vandaag, blauwe sokjes. Daarnaast heeft er iemand via de reacties laten weten dat zij vorige maand op vrijdag zijn gebeld door K&T, dus het kan nog wel deze week.

19 opmerkingen:

  1. Bah, vreselijk.... Wat een geduld moeten jullie hebben. Diep respect, hoor!!!
    Houd moed en probeer van het weekend te genieten!

    Groeten Nancy, mama van twee meiden uit China (geb 2004 en 2006)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uit ervaring weet ik hoe slopend dit is. Zeker als er weer een weekend aankomt. En ook al hoor je 100x 'als je kind er eenmaal is, ben je dit nare gevoel snel vergeten' (wat ook zo is), het helpt nu niet. Ik wens jullie heel erg veel sterkte! En voor de statistieken: wij kregen onze voorstellen van K&T resp. op woensdag, dinsdag en maandag.

    Hartelijke groet van trotse moeder van drie Chinese kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje ze weten het wel spannend te houden bij K&T......belachelijk dat het zo lang moet duren miz toch niet nodig. Maar helaas wel de werkwijze van K&T.
    Ik wens jullie met z'n drietjes heel veel sterkte tijdens het wachten op HET TELEFOONTJE, hoop zo dat jullie toch morgen nog gebeld worden
    Lieve groet Natasja (mama van Yinthe en Xem)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Wij lezen jullie blog al een tijdje mee...Wij zijn 4 mei gebeld door K&T met een voorstel...
    Dus ze werken wel :)

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Peter, Wendy, Lisanne en Senn14 juni 2012 om 19:56

    elke dag kijk ik en hoop ik dat er een mooi bericht op staat, maar helaas weer niet. Het helpt je niet, maar we leven mee, al kennen we elkaar niet. Ik herken het gevoel, bij de eerste hebben we ook elke keer rond 5 uur weer dat moedeloze gevoel gehad en dan de volgende dag weer de hoop, zal het dan vandaag. Bij de tweede hebben we heel lang moeten wachten voor we mochten gaan reizen. De proforma datum hebben we heel erg overschreden en uiteindelijk kregen we een week van te voren de definitieve reisdatum door en toen ging alles heel snel. Het telefoontje komt maar dat weet je wel, maar het liefst vandaag nog. Ik duim dat jullie toch zaterdag los kunnen gaan met shoppen.
    Succes Wendy, moeder van twee chinese parels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch gaan shoppen maar dan vooral voor jullie 3tjes en sexeneutrale kleding en speelgoed kam ook. Samen met Igor uit eten of iets anders doen ...
    Stiekem gewoon blijven hopen op goed nieuws morgen....

    Gr. Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had door afwezigheid even geen computer kunnen kijken dus toen ik zojuist klikte, dacht ik echt, nu staat er een voorstel op. Nu ben ik te laat voor de jubelmail......En nu lees ik dat jullie een slopende week achter de rug hebben en nog niet gebeld zijn. Ik draai mijn duimen blauw vannacht. Morgen worden jullie gebeld!!! En telefoontjes op vrijdag kunnen wel zeker! Wij zijn het voorbeeld daarvan. Wij waren bij ons tweede voorstel op vakantie (en dat wisten ze, oh had ik dat maar nooit gemeld aan KT). Op vakantie geregeld in de zenuwen. Op dinsdag werd een reisgenoot gebeld, de donderdag een andere reisgenoot. Die donderdag vlogen we weer naar huis. Ik heb direkt een fax gestuurd dat we weer thuis waren maar ik hoorde de hele donderdagmiddag niks. Oh wat was ik toen ook verdrietig. Ik dacht echt. Er is deze maand geen voorstel voor ons. We zitten er niet bij. En vrijdag had ik het wel naast me neergelegd. Wachten op de volgende sn ronde. Tot om 10.00 uur op vrijdagochtend mijn mobiel afging in de spreekkamer van de dokter....Voorstel. Dus.............MORGEN worden jullie gewoon gebeld en kan de vlag uit!!!
    Liefs, Colette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, ook wij werden bij onze tweede dochter gebeld op vrijdag. Dus moed houden. Ik duim voor jullie. Gr. Hermien (

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Edwin, Anita en Xue-Ling14 juni 2012 om 21:49

    Pfffff...... weer niet......
    Het kan echt op vrijdag.... (ik dacht juist dat ze op maandag nooit belde en wij kregen het telefoontje....... op maandag!). We hopen dat we morgen goed nieuws kunnen lezen!

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi,heel veel sterkte met de laatste loodjes.
    En misschien dat jullie alsnog gericht kunnen gaan shoppen dit weekend.

    Groetjes van Marjan (ook een dochter uit China en over twee weekjes alweer 6 jaar bij ons)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat waardeloos zeg! Pff KT doet het maar rustig aan....zoals we ze kennen.
    Maareh fijn te weten dat er een leeftijdsontheffing nodig is (dus een jonger kindje..)dan weet je waarom t wat langer duurt!
    Tja flauw om te zeggen, maar geniet even met zijn drietjes, want zodra het voorstel er is, hebben wij bij onze dochter ervaren( 8 jaar "alleen" geweest, zat net in groep 5 toen t voorstel kwam) hakte t er toch wel in. Dus doe nog een lekker verwen weekend voor jullie drietjes, hoeveel je er ook al gehad hebt hihi..
    Ik kijk elke dag weer op jullie log en duim dat ze nu echt gaan bellen.
    liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @#$%%$$#@ wat duurt het belachelijk lang zeg. Al 3 weken weten zij dat dit kindje aan jullie dossier is gemsatched en toch zo lang wachten.. Ik heb het echt te doen met jullie, ik zou gek worden ( werd ik al na 3 dagen :-))
    Ik ga echt super hard duimen dat jullie vandaag HET telefoontje krijgen. Het MOET gewoon
    sterkte vandaag
    gr karen en een knuffel van Xem Tao

    BeantwoordenVerwijderen
  13. K&T belt echt elke dag. Wij waren in afwachting van een SN telefoontje en kregen te horen dat Bertie die altijd zelf door belt. Ze werkte die week niet op woensdag. Raad eens wanneer wij het telefoontje kregen? Juist ja, op die bewuste woensdag terwijl ik net een kratje bier in de supermarkt vast had. Ik ben er maar even op gaan zitten om te luisteren..
    Bellen met een smoes heeft (weet ik uit ervaring) geen enkele zin. Sterkte, nog even volhouden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu kan het echt niet lang meer duren! Wat een spanning. Reken er maar op dat het beloond wordt.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. tjonge ... elke dag kijk ik even ... maar wat moeten jullie veel wachten doorstaan zeg! en dat na zoveel jaar ook nog! Ook is het moeilijk voor jullie oudste hoor.
    Ik duim echt mee dat het zonnetje, door hét telefoontje, gaat schijnen voor jullie vandaag want dat hebben jullie vast en zeker verdient! Het moet nu gewoon vandaag gaan gebeuren!
    Sterkte vandaag! en hopenlijk mogen jullie van het weekend lekker shoppen voor hem / haar!

    groetjes,
    Petra

    mama van Wendy & Brian (bij ons sinds 2005 en 2010, China)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ieder uur is er eentje dichterbij het voorstel maar wat wordt jullie geduld op de proef gesteld zeg jeetje....ik leef erg met jullie mee.

    Hou vol,

    Liefs Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zouden jullie blij verrast zijn vandaag of nog worden???? Ik hoop het zo. Nog anderhalf uur te gaan tot 17.00 uur. Hopelijk een heel blij weekeind voor de boeg.
    Groetjes, Colette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Klaas en Patty15 juni 2012 om 17:26

    jeeetje zeg wat een frustratie is dit, nog geen nieuws, kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Dacht net toen we binnen stapte van een weekje vakantie, ga even kijken of ik al een mooi gezichtje van jullie van kan bewonderen. Helaas, voor ons jammer voor jullie ^&$%#@$$#. Even netjes gezegd.

    Duimen dat je vandaag ander begin volgende week wel wat hoort hoor. Echt we duimen voor jullie.
    Goed weekend en maak er wat moois van.
    liefs Klaas en Patty.

    BeantwoordenVerwijderen