Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 19 juni 2012

Wat moet ik nu nog zeggen

Vandaag weer niet. Het wordt saai, maar gezien het aantal bezoekjes op onze blog vind ik wel dat we jullie op de hoogte moeten houden van deze martelgang. Mijn mede ongeduldig wachtende reisgenoot heeft vanmorgen weer gebeld met K&T (Anja), maar blijkbaar is die ene leeftijdsontheffing nog steeds niet binnen. Ze zouden vanmorgen vroeg al wel een berichtje naar Justitie hebben gestuurd om te vragen waar deze blijft en nu is het dus weer wachten op een reactie. Ik ga morgen zelf maar weer bellen, want ik zou inmiddels graag willen weten of er weleens een leeftijdsontheffing niet wordt verstrekt.

11 opmerkingen:

  1. Geen woorden voor.
    Weet dat we aan jullie denken.
    En hopen dat morgen de dag is.
    Liefs en nogmaals een hele dikke knuffel.
    de taalmannetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik weet niet meer wat ik moet schrijven. Ik duim en denk aan jullie. Liefs en heel veel succes
    Wendy moeder van Senn en Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoopvol weer de laptop opgestart...helaas, nog geen jubelbericht.

    Morgen weer een dag, en ooooooh wat hopen we dat dit DE dag gaat worden lieverds!!!!

    Dikke kus van K3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet ook niet meer zo goed wat ik moet zeggen .... op naar morgen dan maar.
    Blijf aan jullie denken hoor.

    groetjes Elizabeth en de rest die ook iedere keer vraagt of Majin het nu al weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zelfs vanuit Frankrijk kan ik het niet laten om toch even elke avond jullie site te checken. Volhouden hoor meiss, wij weten dat het absoluut niet makkelijk is en dat wachten slopend kan zijn maar jullie wondertje is ECHT niet ver meer weg, probeer daar aan vast te houden!! Dikke wachtknuf en tot morgenavond dan maar weer hihihi ( ok mits we internet hebben want hij valt nog wel eens uit grrrr hihihi)

    Lieve groetjes JJ en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan maar weer voor morgen. Dit is echt niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vreselijk. Ik zal wel eens met justitie bellen morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nieuwe dag!! Succes!! Sterkte!! Veel wachtgeduld gewenst voor vandaag en we draaien als gekken met onze duimen blauw om die telefoon bij jullie te laten rinkelen hihihi

    Wij zijn benieuwd naar je avondblog (grinnik) hope so ...dat jullie volop aan het stuiteren en zweven zijn op een mooie gekleurd wolkje. Hou je taai, werk ze, geef dochterlief nog een lekkere hug (moet altijd wel een beetje helpen lijkt me hihihi) en succes met bellen!

    xox Ra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahahahahaha t lijkt wel of er tijdsverschil tussen frankrijk en nl zit t is hier namelijk 7.12 en niet 22.11 zoals bij ons berichtje staat hierboven...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo,
    tja jullie moeten echt wel engelengeduld bezitten, sjonge jonge wat worden jullie op de proef gesteld....

    Verdere woorden schieten ook ons te kort, wat kun je nu nog zeggen?

    Probeer in elk geval even lekker in de tuin te gaan zitten met een kop koffie of thee (en telefoon), hoor de vogeltjes fluiten, voel de zon op je gezicht en doe even je ogen dicht en geniet van deze mooie dag!!!

    Dan kun je de dag beter aan en hopelijk vliegt de dag zo voorbij en word je zo snel gebeld dat het geheel onverwachts lijkt. En dan eindelijk maar toch die jubelmail!

    Sterkte met die loodzware loodjes,
    Nataschja moeder van 2 Nigeriaanse beauties

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Edwin, Anita en Xue-Ling20 juni 2012 om 09:13

    BLEEGH......... iets anders weet ik niet meer. Ik gok op een telefoontje morgen. Start van de zomer, start van een nieuw avontuur. Kan het mooier??? (maar ik hoop stiekem op vandaag....)

    Dikke knuffel,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen