Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 13 juni 2012

Zware dag

Vanmorgen was er nog "niets" aan de hand, maar toen eenmaal de klok bijna op 17.00 uur stond en ik niet anders kon dan tot de conclusie komen dat het vandaag toch weer niet ging gebeuren, knapte er iets van binnen. Ik kon mijn tranen niet meer binnenhouden. Een groot deel van mijn frustratie, boosheid en teleurstelling moest er gewoon uit. Deze loodjes zijn echt nog veel zwaarder dan ik ze mij had voorgesteld. Gelukkig ben ik via deze blog in contact gekomen met een reisgenote en wat is het fijn om onze gevoelens met elkaar te kunnen delen. Op dit moment is er gewoon niemand die mij beter begrijpt dan zij. Zij zit er tenslotte ook midden in. Daarnaast koester ik ook echt alle lieve berichtjes, sms-jes en telefoontjes die ik dagelijks krijg. Ondanks de zware momenten, houden die ons toch zeker op de been (Igor leest ze ook echt allemaal). En door dit hele gedoe zou ik bijna vergeten te vermelden hoe trots wij zijn op onze grote meid, die vandaag met een prachtig rapport thuiskwam. Ondanks de roerige maanden die ze achter de rug heeft ze zich toch goed staande weten te houden. Onze kanjer gaat na de vakantie (met waarschijnlijk wat verlenging) alweer naar groep 5. Wat gaat het toch hard. Cadeau van de dag; Grote reep chocolade (komt goed van pas)

10 opmerkingen:

  1. Wat kan ik me je fustratie voorstellen.
    Het idee dat ze bij K&T al bijna 3 weken weten wie er bij jullie gaat horen, en jullie zelf nog helemaal niets weten, is om razend te worden.
    En vooral dat ze je helemaal geen info geven.
    Nou meid, laat die frustratietranen maar lekker stromen, dan heb je straks alleen nog maar vreugdetranen voor jullie tweede wondertje.
    En jullie zijn alle drie kanjers, gezien wat jullie de afgelopen maanden op je padje hebben gehad.
    Wat hoop ik dat morgen die telefoon rinkelt met het geweldige nieuws dat jullie opnieuw papa en mama mogen worden en Majin een grote stoere zus.
    Nou meis, het enige wat ik je kan schrijven is, hou je taai, en we denken aan jullie.
    Liefs en een hele dikke wachtsterkteknuffel.
    Jan, Bianca, Sam en Yang (nu nog in China)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja, gauw de chocola soldaat maken, geeft je alweer een beter gevoel van binnen...

    En ja wij kunnen allemaal makkelijk praten, maar we weten niet hoe jullie je precies voelen na zo'n lange wachttijd en dan wetende dat je een voorstel krijgt maar wanneer....

    Gelukkig weet je al dat er leeftijddispensatie is aangevraagd en dat er dus een duidelijke reden is voor het verlate telefoontje. Zucht ook weer zo'n makkelijke zin. Het is ook gewoon heel moeilijk onder woorden te brengen, maar we leven echt met jullie mee!!!!

    Maar probeer de wachttijd te vergeten en focus op de mooie dingen en jullie prachtige dochter. Want met leuke dingen vliegt de tijd voorbij en het telefoontje komt toch pas als je er even niet aan denkt heel onverwachts....

    Dus succes enne gauw een groot kado voor jullie topper gaan kopen, voor die knappe overgang naar groep 5. Dan begint het echte werk pas echt...

    Succes!

    Nataschja
    trotse moeder van 2 Nigeriaanse kanjers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een begrijpelijke tranen zijn dat zeg! Gelukkig dat jullie mooie meisje met zo'n prachtig rapport kwam. Knap hoor van haar! Wilde even reageren omdat je zegt dat jullie dat op de been houdt, normaal gesproken ben ik een 'stille lezer' maar merk aan mezelf dat ik ook als een magneet naar jullie site word getrokken. Hoe erg moet het dan niet zijn als het om jullie eigen kindje gaat! Heel veel sterkte en hopelijk zijn de volgende tranen vreugdetranen!! (als het even kan graag morgen)!
    Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Don t know what to say...ik zit niet in dezelfde situatie maar herken zo erg de toppen, pieken en dalen en het volgt elkaar in snel tempo op, blijdschap, verdriet, hoop, wanhoop, acceptatie, totaal geen acceptatie enz enz. Blij dat de tranen een uitweg kregen want daarmee is ook een hoop frustratie voor NU even weggespoeld. Het zal vast wel weer opbouwen maar we hopen intens dat jullie niet lang meer in onzekerheid worden gehouden. Denk aan jullie, leef onwijs mee en hopelijk lezen we voor jullie hier nu heel snel supernieuws! Dikke knuf, 2 wanhopige, gefrustreerde maar soms toch nog met een glimpje positiviteit (ahum, bloos, grijns) een papa en mama in spe hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Wat een frustratie zeg. Op en top KT om het zo te laten verlopen. Om een punthoofd van te krijgen. Maar weet dat het telefoontje komt.....nog even volhouden, hoe zwaar ook.
    Mama van 2 prachtige meiden uit China

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 1,2,3,4 komt er nog wat van!
    5,6,7, we wachten al zo lang!
    8,9,10 we hebben nog niks gezien!
    11,12 't schandalig!

    Liefs XYZ Companie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte met deze LOODzware laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pfffff, KOM OP MET DAT TELEFOONTJE!!!!!! Het is nu echt wel mooi geweest, de spanning is bijna niet meer te harden... tijd voor actie, tijd dat de telefoon gaat rinkelen!!!!

    We hopen en duimen heel hard dat vandaag eindelijk het verlossende telefoontje zal komen.

    Liefs van K3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat begrijpelijk die tranen. Ik hoop zo voor jullie dat HET telefoontje voor het weekend komt. Wel fijn dat je een reis- en lotgenote hebt gevonden. We duimen voor jullie.

    Sandra, Marcel en Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De laatste weken is het eerste wat ik doe als ik de computer aanzet: Kijken of er nog nieuws van jullie is.

    Het kijkt wel of het spreekwoord 'De laatste loodjes wegen het zwaarst' is bedacht voor alle apotiegezinnen in de laatste wachtweken......
    het zal niet meevallen, maar probeer eens te denken aan de wachttijd die jullie al achter de rug hebben. En daarna aan de wachttijd die je nog voor je hebt. Dan zie je dat jullie toch al heeeeeel dicht bij jullie 2e kanjer zijn.

    Heel veel sterkte met de laatste, o zo moeilijke, loodjes !
    En Majin: Gefeliciteerd met je raport !

    Marian uit Oosterhout
    (Ik heb Majin op AnmalEvent gezien)

    BeantwoordenVerwijderen