Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

maandag 18 juni 2012

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ik had zo'n goed gevoel over vandaag, maar zo zie je maar weer dat mijn gevoel me op dit moment aardig in de steek laat. Het is bijna 17.00 uur nu ik dit zit te typen en voor alsnog zijn we niet gebeld en dat gaat vandaag ook niet meer gebeuren. Het liefst zou ik nu heel hard huilen, maar om eerlijk te zijn ben ik volledig lam geslagen en komen er geen tranen. Waarom moet het toch zo lang duren ?? Ik hoop dat ik me voor morgen toch weer kan opladen, want ik moet tenslotte werken. Op naar morgen. 17.30 uur: Cadeau van vandaag en tevens laatste cadeautje uit de tas, een pamper voor een heus SHIT-moment. (Ik hoop echt dat er geen aanvullend pakket nodig is)

17 opmerkingen:

  1. ooh weer een dag..

    Ik hoorde ooit bij een zwangerschapscursus dat je bij elke wee moest denken: "deze wee komt niet meer terug" of :"Deze wee brengt me dichter bij mijn kind"

    Ik vond het toen echt een vreselijk advies hihi.. dit zijn momenten die wil je gewoon heel simpel overslaan.. Deze dag is weer geweest, nu op naar de volgende..

    Dat was bij ons pleegzorg wachten ook.. 3 maanden hebben we toen gewacht.. we wisten de namen, de leeftijden alleen was er nog een onderzoek.. :(
    Ach ja ik ratel maar even, gewoon omdat ik zo goed weet hoe dit voelt, zo machteloos.. zo afwachtend, jullie toekomst in handen van anderen.. zucht..
    Op naar morgen!
    Lieve Groet
    Celeste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal toch niet waar zijn! Dit is echt onbegrijpelijk en toch niet vol te houden. Hopen dat jullie kunnen slapen en kunnen opladen. Waarom duurt het zo lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @#$%%^^&^%%$#$ Niet te geloven dat dit zooooo lang moet duren. Ik hoop dat jullie de nacht goed doorkomen en dat jullie morgen dan toch echt gebeld gaan worden. Sterkte
    gr Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte.

    Ook wij hebben 2 keer gewacht, maar dat ging beduidend sneller dan nu!
    Ik kijk enkele keren per dag op jullie site, nog steeds niks. Ook wij zouden dit moeilijk hebben kunnen volhouden.
    Op naar morgen, hopenlijk wordt dat jullie geluksdag.

    groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer niet!!! Wat een lange wacht toch. Alweer bijna een maand. Deze week komt het telefoontje natuurlijk echt wel maar hopelijk voor jullie wel in het begin van de week en niet vrijdag. Nog even volhouden!!! Ik duim voor de vlag uit morgen.
    Groetjes, Colette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. AAhhhh, zijn er mensen die 4 volle weken hebben moeten wachten? Zou je daar echt rekening mee moeten houden?
    Ik denk dat er in NL ook wel minder mensen aan de dossiers werken nu de voorstellen zo mondjes maat binnen komen. Je zou de neiging hebben om K&T morgen zelf te bellen, maar je weet nu al dat je daar niets wijzer van gaat worden. Maar misschien kunnen ze je wel vertellen dat je deze week echt wel gebeld gaat worden.
    We houden het in de gaten....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach nee, dit is gewoon onmenselijk om zolang te moeten wachten...
    Weet gewoon niet wat ik typen moet om jullie moed in te spreken. Probeer het toch, KOM OP HOUD MOED EENS KOMT HET TELEFOONTJE!!!!

    Groeten Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Malou en Igor,

    ik volg jullie blog al een tijdje . Wij hebben zelf een dochter uit china mogen ophalen in 2009. Wij moesten toen 4,5 weken wachten ivm leeftijdsontheffing.Wij zijn toen op een dinsdag gebeld rond 15 uur!
    Dus wie weet. Ik weet als geen ander hoe heftig dit laatste stuk kan zin.
    Gr anke mama van Ning

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gggrrmmmbbbll $%@@$$#@#...................wat vind ik dit ongelooflijk naar voor jullie !!!! Ik vraag me zo langzamerhand af waar K&T de dagen mee vult :(( Jullie wachten nu al zo lang op een voorstel, ik hooooop zo dat jullie morgen HET telefoontje krigen. Bah, kan me voorstellen dat jullie nu toch een beetje op het tandvlees lopen. Een hele dikke wachtknuffel voor jullie !!
    Lieve groet Natasja (mama van Yinthe en Xem)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En ook wij hopen dat jullie morgen gebeld worden .... En dat 19 juni 2012 de boeken ingaat als de BEL DAG !!!!

    Ga nogmaals duimen draaien voor jullie hoor.

    Dikke Knuffel Uit zoeterwoude

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh meid, ik weet wat je door maakt. Wij hebben ook langer moeten wachten dan gebruikelijk (lees iets langer dan 4 weken) en dat had alleen maar te maken met de leeftijd ontheffing.
    Frustrerend, frustrerend...
    Nog volhouden, het klinkt flauw, maar je hebt het ergste deel gehad, vanaf nu kun je elk moment gebeld worden.
    Sterkte!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zo frustrerend !! Mijn irritatie op t lange wachten komt gelijk terug��... Het slaat nl nergens op dat het zolang duurt!! Andere vergunninghouders bellen sneller gegevens door dan weet je tenminste wat.
    Ik hoop zo morgen t verlossende YES te lezen.
    Sterkte Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niet te geloven dat ze jullie zolang laten wachten.........
    Nog even volhouden t moet gewoon deze week gebeuren.
    Ik weet er alles van wij hebben na polsing ook 7 weken moeten wachten op het voorstel. Ik/ wij vonden dat toch de moeilijkste tijd van de hele procedure.KOP OP HT KOMT ECHT GOED, NOG EVEN EN DE VLAG KAN UIT !!!!!!!!
    Lieve groeten Jacqueline ( troste mama van 3 hongaarse kanjers )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Edwin, Anita en Xue-Ling19 juni 2012 om 11:12

    Zou het dan echt vandaag komen???!!! Ik hoop en duim weer voor jullie! Wil zoooooo graag weten met welke kleur ballon je naar de school van MaJin gaat lopen.....
    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik dacht echt er is goed nieuws. Ik heb 3 dagen niet gelezen, en begrijp je frustraties, wij hebben ook de volle 4 weken moeten wachten. Het helpt niets dat ik dit aan je schrijf. Ik hoop zo dat jullie heel snel gaan horen wie jullie nieuwe mopje gaat worden. Hoe is het het MaJin, kan zij het nog aan? Ons eerste moppie vond het wachten ook zo slopend en toen wisten wij al wel op wie wachtte.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Brrr, nog steeds geen nieuws. Spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 6 jaar, 2 maanden & 1 dag is toch wel erg veeeeeel geduld en toch wel lang genoeg; laat dat telefoontje nu echt maar eens komen! Sterkte! Wat moeten jullie een enorm engelengeduld hebben; dat wordt straks vast beloond met een prachtig voorstel ;-) !!!

    groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen