Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 20 juni 2012

We zijn weer wat wijzer

En of ik daar nu blij mee ben, nee dus. Ik heb net opgehangen met K&T en helaas gaat het om onze leeftijdsontheffing die nog niet binnen is, Sorry, sorry, sorry andere reisgenoten. Ze hebben wel niet direct gezegd dat het alleen om onze ontheffing gaat, maar die was in ieder geval nog niet binnen en over de overige dossiers kon ze niets zeggen. Nu weet ik dat het slechts wachten was op nog een ontheffing en dat is die van ons dus. Er werd wel gezegd dat de ontheffing ten allertijden wordt afgegeven, dus dat ik me daar niet druk over hoefde te maken, maar het ligt nu echt aan het werktempo van justitie (dus Jessica van mij mag je bellen, haha). Toen ik vroeg of ze er wel achterheen zitten, zei ze dat als het deze week nog niet binnen is, ze er begin volgende week opnieuw achteraan gaan. #%^&(*)*&^%$#@$#@%&* Van onze mede reisgenoot, die gisteren heeft gebeld, had ik wel begrepen dat er gisteren ook een bericht naar justitie was uitgegaan, dus laten we hopen dat ze daar bij justitie iets mee gedaan hebben. UPDATE: 4 Weken zijn nu verstreken en we gaan dus de 5de wachtweek in. BALEN, BALEN, BALEN.

12 opmerkingen:

  1. Je zou ze bij Jusitie toch een peper in hun ......stoppen, wat meer tempo mag wel. Wat een martelgang is dit voor jullie.....sterkte met wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zal zo wel ff bellen dan. Of idd ik ga zelf met anoniem persoonlijk er naar toe en dan stempelen we zelf even jullie documenten. Minne moeite. ik zal pepers meenemen.

    Maar alle gekheid op een stokje. Het is toch niet te geloven dat K&T dan pas volgende week zou bellen??? Vreselijk.

    Heel vele sterkte en als we nu bij elkaar in de buurt woonden kwam ik je persoonlijk opbeuren.

    Maar goed dat is ook weer niet zo. (volgens mij)

    Sterkte maar weer dan.

    Lieve groeten van Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Edwin, Anita en Xue-Ling20 juni 2012 om 12:03

    Pfffffff.............. is dit nu een bevestiging van het werktempo van ambtenaren of is er zoveel aan de hand dat er 15 extra stempels gegeven moeten worden..... Neemt niet weg dat je er enorm van baalt. We hopen en duimen voor jullie dat de post nog niet is opengemaakt en dat jullie vanmiddag nog gebeld worden.

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zucht!!!!! Vergeten ze misschien dat ze met mensen te maken hebben? Mensen die op zijn van de zenuwen, die al veels te lang hebben moeten wachten, die op hun laatste restje energie lopen... mensen die niet meer kunnen wachten om weer papa en mama te mogen worden.

    Lieverds we hopen zo dat het ministerie en K&T in actie komen... KOM OP MET DAT TELEFOONTJE!!!!!!!!!

    Liefs van Jeroen, Yvonne & En-Ping xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOH iig weer wat wijzer, maar niet blijer.. Zucht..

    Ik snap werkelijk niet dat K&T daar niet meer achteraan zit.. zucht het lijkt wel alsof je met JZ te maken hebt.. die kunnen ook zo zijn.
    Je hebt het over mensen!

    Heel veel sterkte en wij zuchten collectief mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet zeggen dat dit wel typisch K&T is, dat ze pas volgende week erachteraan gaan bellen. Die ervaring hebben wij helaas ook .
    Sterkte maar weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Morgen is het 21 juni, de eerste dag van de zomer.
    Ik hoop dat het voor jullie de eerste dag van, wat voor weer het ook zal zijn, een prachtige zomer zal worden.

    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisteren laat dit bericht gelezen en vervolgens de hele nacht over leeftijdsontheffing gedroomd. Hoezo meeleven? Jongens, wat wordt jullie geduld op de proef gesteld zeg ... Heel veel sterkte weer..
    Gr. Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marlou, Igor en MaJin,

    Ik kijk tig keer per dag op jullie site. Ook wij zijn zo benieuwd waarmee jullie geduld beloond gaat worden. Nu kan het toch echt niet lang meer duren. Ligt het echt alleen aan het werktempo van de mensen bij Justitie? Weten die dan echt niet wat voor werk ze doen? Dat er mensen zijn die zitten te popelen en dat het bij hen stagneert? Je zou ze toch wat aan willen doen. Maar dat mag niet, dus nog ff geduld. Dat allerlaatste loodje moet er nog bij.
    Ik ga weer verder met tig keer op jullie site kijken, tot HET BERICHT er staat.
    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat Mevr.Yvonne v.d. Brink van de Stichting Adoptie Voorziening eens een paar blogs, zoals die van jullie, moet gaan lezen :-( In BN De Stem staat vandaag een stukje over dat er steeds minder kinderen geadopteerd worden. Ze stelt dat dit niet komt door de lange procedures en zegt dat de wachttijd afhangt van de wensen van de aspirant-adoptiegezinnen (dat klopt natuurlijk wel) en zou soms een paar maanden en in extreme gevallen acht jaar zijn. Meestal zou de procedure echter drie tot vier jaar duren.
    Nou, als ik de verschillende blogs van wachtende gezinnen eens lees, zijn er dan tegenwoordig wel erg veel extreme gevallen. Grrrrrr, om zulke uitspraken kan ik echt kwaad om worden :-(

    Ondertussen kom ik zo vaak ik de kans krijg hier kijken, in de hoop dat aan jullie wachttijd vandaag een einde komt.

    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik lees al een tijdje stilletjes mee. De laatste dagen kijken ik ieder uur op jullie blog of er al nieuws is, maar helaas. Dat wachten moet vreselijk zijn!! Ik hoop dat jullie vandaag toch nog iets horen, het heeft nu wel lang genoeg geduurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. POEH!!!! wat een gebed zonder......o nee met een geweldig end.

    We leven op afstand met jullie mij in deze lijdensweg.

    Groetjes Benno, Mariette, Sophie en Quinn Abma

    BeantwoordenVerwijderen