Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

maandag 11 juni 2012

Weer 24 uur dichterbij een voorstel

Helaas nog geen jubelmail van ons, nog steeds wachten wij op het verlossende telefoontje en met mij nog een andere adoptiemoeder. Gelukkig kunnen we onze frustraties nu met elkaar delen en dat is toch wel erg prettig. Wat duurt het toch allemaal lang. Ik weet het, er zijn nog geen 3 weken verstreken, maar nu we zelf op dit punt zijn aanbeland lijkt het wel een eeuwigheid. Bij MaJin hebben we het allemaal heel anders ervaren. Toen in april 2004 onze papieren naar China werden gestuurd, kregen we een brief van K&T waarin stond dat de wachttijd op dat moment 9 maanden was, maar dat we na 6 maanden maar eens moesten bellen voor de dan huidige stand van zaken. Heel braaf heb ik toen na een half jaar gebeld en wat bleek ons dossier was net terug uit China maar moest nog wel vertaald worden. Er werd wel gelijk gezegd dat dat nog wel een week of 3 zou duren, maar na 12 dagen rinkelde mijn telefoon al. Dat ging toen allemaal wel heel voorspoedig. Heel anders dan nu. Gelukkig hadden we vanavond wel weer een leuke afleiding, want er was een kijkles van ballet voor de papa's en mama's. MaJin vind dit nog steeds zo leuk om te doen en wat heeft ze het afgelopen jaar weer een hoop bijgeleerd. Volgende week hebben ze een test en dan wordt bepaald in welke groep ze het volgende lesjaar verder gaan. Ons meisje ligt inmiddels weer lekker in haar eigen bedje. Vannacht is het helemaal goed gegaan, dus daar hebben we ook weer alle vertrouwen in. Wat een kanjer is het toch ook. Pakje van vandaag: Doos tissues

2 opmerkingen:

  1. Hé, toevallig, onze dochter Fé zit ook op ballet (al sinds haar 4e, ze is nu 9) en had afgelopen zondag een van de hoofdrollen in de 2-jaarlijkse musical. Toen ze opkwam en begon te dansen was ik blij dat ik de keuze had gemaakt geen mascara op te doen, tranen in mijn ogen, zo trots! Heb jij dan niet dat je denkt "Kon de bio moeder maar even om het hoekje kijken en zien wat een gelukkige dochter ze heeft".
    Meid, sterkte met de laatste loodjes, ik ben benieuwd wat voor moois China voor jullie in petto heeft.
    Hartelijke groet,Laura
    www.gitesdelacascadeauvergne.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend deze week. Wanneer zal de telefoon toch gaan rinkelen.....Morgen of donderdag of wachten ze echt tot de laatste dag van de week. Tjonge wat is jullie eerste procedure dan snel gegaan he. Met zes maanden een voorstel. Wie had ooit kunnen denken dat bij een tweede procedure het zes jaar zou worden. Ongelofelijk toch!!!Maar eindelijk vormen jullie straks een gezin van vier. Eerst de foto door het hele huis ophangen, in de portemonnee, op de roze mobiel, staren, staren helemaal grijs staren en dan eindelijk de mooie reis om het gezin compleet te maken. Ik kijk elke dag en wacht met spanning mee.
    Groet, Colette

    BeantwoordenVerwijderen