Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 6 juni 2012

Gewoon toeval of toch niet ????

Met de eindstreep in zicht zijn we ons toch al een beetje aan het opmaken voor het grote moment. Met MaJin heb ik namelijk afgesproken dat als het telefoontje komt terwijl zij op school zit, ik gelijk naar school kom (waarschijnlijk terwijl ik Igor aan de telefoon heb) om haar het goede nieuws te vertellen. En aan de ballon die ik dan in mijn handen heb kan zij zien of ze een broertje of een zusje krijgt. Vandaag zijn Igor en ik dan ook op pad gegaan voor 2 helium ballonnen. Een met it's a Boy en de andere met it's a Girl. Nadat we slechts enkele meters bij de winkel vandaan waren, merkte ik dat de blauwe ballon al wel erg slap was, dus gelijk maar weer even terug gelopen. Bleek dat deze kapot was en ze geen andere meer hadden, dus geen blauwe ballon voor ons. Ze gaan ze wel weer bestellen, maar waarschijnlijk zijn deze dan pas zaterdag weer binnen. Ook elders in de buurt konden we niet meer aan zo'n ballon komen, dus misschien is het gewoon domme pech of misschien is dit een voorteken dat we een meisje krijgen. Toen we namelijk het cadeautje met daarop gokje 1 uitpakten, zaten daar ook roze sokjes in. Ach, we zullen nog even geduld moeten hebben maar zowel een jongen als een meisje zijn hier even welkom.

3 opmerkingen:

  1. Jullie maken het wel heel spannend hoor.
    Maar wat een onwijs gaaf plan om het zo aan Majin te vertellen, geweldig. "kippevel".

    we houden jullie in de gaten hoor ... misschien gaat vandaag die ROZE telefoon wel, is die ook toevallig Roze hahahha.

    doeigggg Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is wel heel erg spannend aan het worden hoor! ik heb jullie jaren geleden veel gevolgd en na de afronding van onze procedure kwamen we nu weer bij jullie terecht en wat blijkt jullie wachten nog steeds....

    Gelukkig is het einde bijna in zicht en wat zal het worden?? dat blijft altijd spannend, mijn voorgevoel destijds was helemaal goed (beide 1 dus paarse ballon nodig)

    Veel succes met de laatste loodjes,
    Nataschja van Dijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En je hebt ook nog eens een ROZE gsm ;-)
    Oehhhhh lieve mensen wat is dit spannend!!!!!!

    Zoon of dochter... beide even welkom dus kom maar op!!!!

    Liefs van Jeroen, Yvonne & En-Ping xxx

    BeantwoordenVerwijderen