Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 27 juni 2012

Nog maar eens gebeld

Om te beginnen wil ik nogmaals iedereen bedanken voor de lieve reacties, mooie gedichtjes (lees de reacties onder de berichten) en de onwijze steun van de allerliefste familie en vrienden die we ons maar kunnen wensen. We kunnen het op dit moment heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed gebruiken. Om niet helemaal gek te worden heb ik vanmorgen toch maar weer met Kind&Toekomst gebeld en daar al mijn zorgen geuit. Ik kreeg gelukkig Dorothee aan de lijn en zij begreep mijn bezorgdheid (na een huilbui aan de telefoon) en ze vertelde mij dat het echt nog maar een kwestie van dagen is, voor ze de voorstellen kunnen doorbellen. Op dit moment moet er echter nog informatie uit China komen met betrekking tot wat onduidelijkheden in de dossiers van de kinderen. Dit is pas na de vertaling naar boven gekomen en op dat moment ook pas door hen opgepakt. Volgens haar had het nu niets meer te maken met de leeftijdsontheffing, want die zou binnen zijn. We wachten dus maar weer af en hopen dat we nu echt de laatste loodzware dagen in zijn gegaan.

6 opmerkingen:

  1. Succes, hou vol, we blijven voor jullie duimen en hopen dat die dagen alleen maar dag of uren zijn.

    Groetjes,
    Anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel, heel, veel sterkte. Het is nu een loodzware tijd. Maar als ook die ontlading komt, dan is alles weer vergeten. Ik kijk stiekem elke dag een paar keer of ik het verlossende yesss, zie staan.

    We denken aan jullie en duimen voor jullie,
    een stille lezer en moeder van 2 Chinese kanjers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooohhhh wat een geduld, verdriet, tranen, en teleurstelling hebben jullie te verstouwen nu zeg!! Leef op afstand mee en ook ik heb telkens hoop dat er een feest mail staat. Heel veel wachtsucces, meer weet ik niet te schrijven.

    Wendy, een moeder van 2 mooie chinese moppies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch ook wel weer goed dat ze dit doen. In onze reisgroep waren er twee kindjes die in het dossier toch echt een flinke SN hadden. Onze vergunninghouder heeft toen ook extra info gevraagd. Dit gaf zowel de vergunninghouder als de ouders een duidelijk beeld. Beide kinderen konden toen voorgesteld worden met een compleet dossier. Twee geweldige kinderen en heel erg gezond!
    Toch een goed teken dat KT de dossiers serieus neemt, jammer dat je daardoor langer moet wachten.
    Komt goed!

    Lotte, moeder van 2 chinese kindjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat een geduld moeten jullie hebben maar wat goed dat KT even wat extra aandacht aan de dossiers besteed.

    Ik hoop dat zoals ik ze ken gewoon vandaag bellen en die kwestie van dagen een slag om de arm is.

    Ik denk aan jullie!!
    Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Edwin, Anita en Xue-Ling27 juni 2012 om 13:30

    Deze week........ da's nog maar 3 dagen. Wel loodzware dagen, maar ze zullen jullie toch niet het weekend in laten gaan zonder voorstel???!!!! De duimen draaien en we blijven de site checken.
    duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

    BeantwoordenVerwijderen