Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

maandag 25 juni 2012

Gedicht

Lang is de weg en altijd anders altijd anders dan gedacht stap voor stap, daar gaat de dag weer weer een maan en weer een nacht Lang is de weg met vele bochten Het einde is nu nog niet in zicht. Stap voor stap, daar gaat de nacht weer ruimte maken voor nieuw licht. Lang is de weg, die ik zal lopen dagen glijden nu voorbij, maar ik weet waar ik naar toe loop. Want aan het einde.....daar wacht jij! Dit gedicht mailde Marianne mij net door en daar waren ze weer mijn tranen. Zo mooi en zo toepasselijk.

16 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Hou vol, we hebben het niet voor het kiezen. Ons voorstel kwam snel, maar wij hebben daarna 7 heel lange maanden op de LOA moeten wachten. Ik begrijp helemaal hoe het moet zijn. Ieder minuut is te lang. We blijven voor jullie duimen.

    Groetjes,
    Anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voel zo met jullie mee!! Waarom duurt dit maar!!!
    X
    Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu kan het toch niet lang meer duren, maar frustrerend is het wel hoor! Elke dag kijk ik even met in gedachten of jullie nou eindelijk iets gehoord hebben. Heel veel sterkte met nou toch echt de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Edwin, Anita en Xue-Ling26 juni 2012 om 09:25

    En weer een dag......... de duimen draaien weer!!!! Heel veel knuffels,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer niet vandaag......Spanning ten top!
    Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, MOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!
    Groet, Colette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie een ster
    en denk aan jou
    mijn kind van ver

    de nacht is donker
    ik staar naar de maan
    je lijkt wel lichtjaren
    bij mij vandaan

    de nacht is donker
    ik wens je zoete dromen
    en weet dat we heel snel
    naar jou zullen komen

    de nacht is donker
    soms maak ik me zorgen
    lig wakker om jou
    maar dan komt de morgen

    weer een dag dichter bij jou……….

    Ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb maar ik vind hem nog steeds erg mooi.
    Succes met de laatste zware wachtloodjes.
    Karin (www.ericenkarin.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh, lieve mensen, dit ga je niet menen.
    Dat jullie nu nog steeds niets gehoord hebben.
    Dit moet echt ondraagelijk zijn.
    Dacht ik eind vorig jaar een slopende tijd door te maken, maar dit is ook killing.
    Iedere keer als ik achter de pc ga, kijk ik gelijk of er iets is.
    Onze duimen draaien we helemaal blauw, dat het belletje nu eindelijk eens komt.
    Een hele dikke knuffel voor jullie, en heel veel sterkte, want dat kunnen jullie nu wel gebruiken volgens mij.
    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ....(stilte)

    Kus van Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Ik lees al tijdje jullie verhalen mee. Ik vind het erg knap dat jullie het geduld nog steeds op kunnen brengen. Wat worden jullie op de proef gesteld! Elke dag kijk ik met spanning mee of jullie al een voorstel hebben. Heel veel sterkte en geduld met wachten hopelijk is het heel snel!
    Groetjes Janneke mama van een meisje van 2 jaar en een jongetje van 8,5 maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi wachtenden,
    Aahhhhh, wat heb ik het enorm te doen met jullie! Ongelooflijk dat dit niet sneller kan! Hopelijk hebben ze stiekem al wel wat vliegtuigstoelen voor jullie achter de hand gehouden zodat jullie snel naar jullie nieuwe kanjer kunnen gaan. Gelukkig heb ik een smartphone zodat ik tijdens het werk af en toe kan sneaken of er al nieuws is. Hoop echt dat het morgen is, tussen alle vlaggen met schooltassen dan een vlag met roze of blauwe ballonnen!
    Groetjes van een (stille) lezer, Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij vergeten jullie niet, wij zijn er nog steeds, balen voor en met jullie maar soms weten wij ook effe niks meer te schrijven of zitten we zelf even klem en dan is het heel moeilijk iets positiefs of leuks of meelevends te schrijven als wij het zelf al niet eens voelen! Hang een boksbal op en leef je erop uit, youtube met bloopers aan, schreeuw effe lekker het dak eraf, durf je dat niet bler dan keihard met een lekker nummer op de radio mee, geef je dochter nog eens een extra hug en geheid dat je er weer effe tegen kunt! (wink) Kom op meiss wat ze zeggen is zooooo waar van de laatste loodjes maar hoe zwaar ze ook zijn ze zijn het zoooooo waard en strakjes slijt dit proces en kijk je met trots terug want jullie kindje zal dit zware wachten zooo enorm waard zijn. Hele dikke smilende wachtknuf met 2 blauw geduimde toy toy vingers, liefs JJ en rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ongelooflijk dat dat ene telefoontje zo lang moet duren!!!!!
    Ze zetten jullie geduld wel heel erg op de proef.

    Heeeeeel veeeel sterkte

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,
    Het wachten op dat ene belletje duurt lang,
    en laten we eerlijk zijn, dat maakt je wat bang.
    Het lijkt wel op het wandelend beklimmen van de Chinese muur,
    maar eerst heb je te maken met die lange ambtelijke werkduur.
    Justitie is maar bezig met al dat langdurige papieren gesnuffel en
    weet blijkbaar niet dat er in China een kindje wacht op jullie knuffel!

    Daarom wens ik jullie veel sterkte en moed,
    hopelijk doet dat jullie wel wat goed.
    De woorden schieten te kort is wat ik jullie zeg,
    het wordt tijd voor Schiphol en jullie vertrek.

    Sterkte, en het komt echt goed!!!!
    Nataschja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He hallo van harte gefeliciteerd met jullie zoon en nu maar hopen op een snelle vlucht naar china
    Groetjes Erwin Gerry Anneli en Quinn Riethorst uit Eibergen geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen