Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

maandag 18 juni 2012

Zou het dan vandaag ????

18 April 2006, de dinsdag na Pasen vulden wij de aanvraag ter verkrijging van toestemming tot opneming ter adoptie van een buitenlands kind in en deden deze die zelfde dag nog op de post. Nu 74 maanden later wachten wij nog steeds op ons kindje. We zijn nu wel heel dichtbij en dat is maar goed ook, want ons geduld begint aardig op te raken en reserves zijn inmiddels ook allemaal al aangesproken, dus ik zou zeggen; Kom maar op met dat voorstel. Afgelopen weekend hadden wij genoeg om handen, dus die dagen zijn voorbij gevlogen (bijna dan). Zaterdag waren wij bij mijn nicht en haar gezin uitgenodigd. Zij leven ontzettend met ons mee en met het uitblijven van HET telefoontje, vonden zij dat wij wel wat afleiding konden gebruiken. Om 14.30 uur arriveerden wij in Limburg en werden we buiten al opgewacht. Na elkaar eens flink geknuffeld te hebben zijn we naar binnen gegaan en is MaJin gelijk met hun dochter van bijna 8 de jonge konijntjes gaan bewonderen. Daarna hebben de meiden de hele middag met elkaar gespeeld. Heel leuk dat het gelijk zo goed klikte, want het was alweer een jaar geleden dat ze elkaar hadden gezien bij de familie-reunie. Wij hebben heerlijk bij kunnen kletsen en zijn gezellig blijven eten (het was heerlijk Joyce, ik ben trots op jou) en voordat we er erg in hadden was het alweer 21.30 uur, dus hoogste tijd om naar huis te gaan. Duo Penotti die samen de hond uit lieten in het bos. Gisteren was het natuurlijk Vaderdag en nadat MaJin papa had verwend met een mooi knutselwerk met versje, een heerlijk geurtje en een boek voor in het vliegtuig zijn MaJin en ik naar beneden gegaan om het ontbijt klaar te maken. Na het ontbijt lekker allemaal douchen en daarna naar onze vaders, die wij gelukkig nog allebei hebben. Laat in de middag hadden we met Ingrid en San afgesproken en samen hebben we Chinees gehaald (nee, niet onze zoon of dochter) en hebben we nog lekker in de tuin kunnen eten. Vervolgens zijn Ingrid en ik naar de sauna gegaan en is Igor met MaJin naar huis gegaan om daar naar het fantastische voetbal te kijken (Igor dan, want MaJin is keurig op tijd naar bed gegaan). En weer was er een dag voorbij. Op dit moment ligt de camera op de oplader en begin ik zo met het versieren van het huis. Ik kan tenslotte maar vast voorbereid zijn. En mocht het vandaag toch niet gebeuren, dan heb ik in ieder geval een leuke dag gehad en hangt het alvast klaar voor morgen ( of overmorgen ...... of de dag daarna of.....) Zodra er nieuws is, zal hier waarschijnlijk alleen even YESSSSSSSSSSSSSS staan en later kom ik met meer details. Sterkte met wachten jullie allemaal.

5 opmerkingen:

  1. Inmiddels zijn wij ook helemaal zenuwachtig van het afwachten..... SPANNEND!!!!!
    Laat het a.u.b. vandaag zijn.
    Heel veel sterkte voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier als absolute buitenstaander en meelezer zit ik hier harstikke nerveus te zijn voor jullie.. Iedere keer even kijken of er al wat staat.. of jullie eindeloze wachten eindelijk tot het einde gekomen is..

    Nog even.. Jullie wachten in ieder geval niet alleen, er wachten er een hele hoop met jullie mee!
    Sterkte met de laatste loodjes!

    Celeste

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Edwin, Anita en Xue-Ling18 juni 2012 om 11:50

    Bij ons was het maandagmiddag om half 3........ Ik hoop en duim voor jullie dat dit ook zo'n magische tijd zal worden!
    Sterkte vandaag, ik hoop aan het eind van de dag de update te lezen.....!
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stalen zenuwen moeten jullie hebben zeg. Sterkte met wachten. Ik zou er helemaal gek van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey,

    Ik dacht zeker nu staat er dat jullie dan eindelijk HET telefoontje hebben gehad.
    Kijk vanavond nog even, wie weet!!!!!!

    Je bent jezelf in ieder geval goed aan het voorbereiden, kan maar gebeurd zijn.

    Sterkte.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen